Baranladion Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er det noen som har noen tips til ha jeg kunne lagt som gulv på en uteplass? Er ca 35Kvm. Har ikke så lyst på tre der, mye vedlikehold pluss at det er litt kjedelig. Har lyst til å legge noe som er litt stilig. Uteplassen er i betong. Så hvis du har sett noe kult eller har noen tips til hva man kunne gjort så hadde jeg blitt glad! Takker for alle tips og svar Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Beleggningssteiner kommer i alle former og farger, ellers har du jo diverse typer skifer (og forskjellige måter å legge dette på) og brostein. Disse forslagene krever jo da at du kan bygge opp litt da det må legges i noen cm sand/2-4. bygge opp med sand kan et annet alternativ kan være å legge betongheller (40x40 for eksempel) på isoporklosser, dette er riktig nok ikke så veldig mye mer spennende enn tre, og vil heller ikke kunne kjøres på. Selv syns jeg hugget oppdalskifer er fint (om det er lagt skikkelig) og ville nok gått for det selv (om jeg hadde hatt pengene). Endret 9. april 2009 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Beleggningssteiner kommer i alle former og farger, ellers har du jo diverse typer skifer (og forskjellige måter å legge dette på) og brostein. Disse forslagene krever jo da at du kan bygge opp litt da det må legges i noen cm sand/2-4. bygge opp med sand kan et annet alternativ kan være å legge betongheller (40x40 for eksempel) på isoporklosser, dette er riktig nok ikke så veldig mye mer spennende enn tre, og vil heller ikke kunne kjøres på. Selv syns jeg hugget oppdalskifer er fint (om det er lagt skikkelig) og ville nok gått for det selv (om jeg hadde hatt pengene). Dette er en terrasse så det er ikke farlig om det kan kjøres på. Tenkt litt på skifer men også fliser, dette kan jo legges i alle mulige mønstre og design. Har lyst på noe "nytt" på en måte hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå