Ccconker Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 hva menes når bildet viser dette? jeg mener, joystickenmå jo starte på midten! *frustrert* Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Om du står goofy er det der nollie heelflip, men om du står regular er det nollie kickflip. Du skal dra joysticken til der streken starter, altså skrått opp til høyre, så dra den til slutten av pila som vist på bildet. Lykke til! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg tror du kan plassere joysticka der streken begynner, holde joysticken der så lenge du vil, men resten av bevegelsen må gjøres raskt. Tror ikke jeg tar feil nå... Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Om du står goofy er det der nollie heelflip, men om du står regular er det nollie kickflip.Du skal dra joysticken til der streken starter, altså skrått opp til høyre, så dra den til slutten av pila som vist på bildet. Lykke til! Jeg kan ikke noe om skating fra før:P.. hadde bare prøvd noen skate-spill fra før og oppdaget at de er jævlig kule ;D så sår du sier "står i goofy/regular", skjønner jeg kanskje hvorfor jeg noen ganger får til hardflip hele tiden, og noen ganger bare heelflip (eller noe sånnt) hele tiden når jeg prøver å ta hardflip... men hvordan vet jeg at jeg står i goofy eller regular? takk j-core og ;D edit: satte inn noen ord Endret 9. april 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Goofy = venstrebenet bak Regular = Høyrebenet bak Dette valgte du når du lagde characteren din i starten av spillet. Om du har valgt at characteren din skal kjøre Goofy, men alikevel har høyrebenet bak, så står du i switch. Det er riktig det j-core sier. Du kan dra joysticken til starten av streken og holde den der så lenge du vil før du gjennomfører trikset, som må gjøres raskt. Jo raskere du gjør det, desto høyere gjør du det. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Du er ikke den eneste som sliter litt med Skate http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...ion/553-Skate-2 (dette er Skate 2, men ikke langt unna 1'ern) Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Goofy = venstrebenet bakRegular = Høyrebenet bak Dette valgte du når du lagde characteren din i starten av spillet. Om du har valgt at characteren din skal kjøre Goofy, men alikevel har høyrebenet bak, så står du i switch. Det er riktig det j-core sier. Du kan dra joysticken til starten av streken og holde den der så lenge du vil før du gjennomfører trikset, som må gjøres raskt. Jo raskere du gjør det, desto høyere gjør du det. Tusen takk for hjelpenn:) btw, dette blir dagens siste post fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå