Andzel Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg gikk litt rundt på nette for å laste ned diverse dritt smile.gif Spybot vant av disse, og windows er helt up-todate pluss flash, og adobe reader + java. http://bildr.no/view/385807 Ingen av programmene fant: Errorfix også kalt RegTool Error Repair Professional De virusene som er her så fant Spybot flest så tror ikke folk skal klage så mye på programmet. Disse virusene er til og med gamle, men bare Spybot fant dem men ingen fant som sagt Errorfix også videre som er dårlig. Edit: Alle virus programmene hadde siste database oppdate. Som eksempel: MBAB 1.36 med siste virus database. PS: Var bare en liten test, håper jeg får testet programmene litt bedere senere Ville bare at folk skulle se. Så Super anti~ også MBAB fant ikke noe som dere ser: Skummelt! Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ting forandrer seg. Så er det virus som mbam og sas finner som ikke spybot finner. Vet du om det er falske positiver? Det kan hende. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det hender diverre ofte at alle programma ikkje finn alt, sjølve hugsar eg godt at båe SAS og MBAM tok iallfall ein anna versjon av Errorfix for nokre veker sidan. Er du forresten sikker på at du klarar å bli kvitt alt? Det er "mange" infeksjonar ein må gjera noko manuelt i ettertid, men dette aner eg ikkje om du har kjennskap til. Norbat (ein av dei som driv support i denne delen av forumet) har allereie testa ei rekkje av desse anti-spywareprogramma (link), men andre testar er sjølvsagt velkomen. Dersom du ikkje klarar å produsere betre bevis enn eit halvdårleg paint bilete, syns eg personleg det kanskje er litt vanskeleg skjønne kva du vil fram til (les: kva andre bevis har du?). Mine erfaringar med Spybot NB! Dette avsnittet baserer seg berre på eigne erfaringar med Spybot. Uansett kva tid du søkjer finn Spybot minst 2 - to filer/oppføringar som den oppmodar meg om å slette. Vil den eg skal bli ekstra paranoid eller? Programmet er relativt treigt og direkte stygt å sjå på, ikkje det at det er særs vesentleg for å fjerne spyware men slike ting er aldri positivt for mitt inntrykk av eit program. Etter å ha sett nok loggar der "virusofteret" først har søkt med Spybot og Ad-Aware er det utruleg å sjå kor mykje som ligg att til SAS og MBAM. Sjølvsagt er eg ikkje naiv å trur desse tar alt, men eigne erfaringar tilseier at dei tar litt meir og er eit par hakk vassare på malwarefjerning. Om testen For det første, kva program er det eigentleg du testar? Så vidt eg kan sjå av bilete er det MBAM Spyware Doctor og Spybot. Kvar er SAS? I tilllegg ville det vore fint viss du lista opp alt du hadde infisert pc'en din med slik at nokon kanskje(?) kunne motbevise deg... I tillegg kunne det vore fint å sett kvar dei ulike programma finn problema (bane; f.eks C:\Brukere\****) Du har vell kanskje ei lita sjølvmotseiing og? Ingen av programmene fant: Errorfix også kalt RegTool Error Repair Professional De virusene som er her så fant Spybot flest så tror ikke folk skal klage så mye på programmet. Disse virusene er til og med gamle, men bare Spybot fant dem men ingen fant som sagt Errorfix også videre som er dårlig. Kanskje det er betre å poste loggar frå dei ulike programma i staden for bilete tatt ved printscreen? Gjer iallfall at testen verkar betre gjennomført, noko som alltid er positivt. Etterord/andre kommentarar Som -smash- skriv hender det "titt og ofte" at båe antivirus og antispyware program finn "false positives", kanskje du er eit offer her? Tilslutt vil eg berre sei at det er fint at du er viljug til å gjennomføre ein slik test, men litt meir bevis på at Spybot verkeleg er best så vil kanskje(?) fleire tru deg. Er kanskje litt negativ, men det er berre konstruktiv kritikk som eg vonar gjer at du vil kome tilbake med ein betre test snart Tosha0007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå