Locrin Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg sitter nå og koser meg på the gathering 09 og fant ut at det var på tide å bytte ut den latterlig dårlige 50kroners lasermusa jeg har brukt en stund. Kjøpte derfor en G9 som jeg windows update fant drivere og musa fungerte fint i løpe av minutter. Deretter satte jeg inn driver cd'en for å få tilgang til flere innstillinger gjennom programmet "enhetsinnstillinger". Problemet er bare at jeg ikke får til å sette knappene til de funksjonene jeg ønsker. Jeg går for eksempel inn of setter en av knappene til å fungere som en "tilbake" knapp i firefox. Men den nekter å fungere som dette. Knappene fungerer fortsatt slik de gjorde da jeg begynte. Jeg har innstallert driver to ganger, restartet maskinen to ganger og spurt meg selv mange ganger hva jeg kan ha gjort feil uten å komme på noe svar. Derfor må jeg nå spørre dere. Håper noen kan hjelpe Edit: Jeg løste problemet selv ved å opprette en ny profil og stille inn på den i steden for de som allerede var der. Endret 16. april 2009 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå