Gavekort Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hei! Jeg har en LG mobil med gratis WAP, hvordan kan jeg få WAP på laptopen min ved å koble til via mobilen? Har hørt dette er mulig etter en del googling, men finner ingen konkrete svar. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Du kan lese mer om WAP her: http://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_Application_Protocol Er ikke sikker på hva du ønsker å oppnå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Ok, la oss gjøre dette enkelt. [WAP]---->[Mobil]---->[PC] = PC med internett via WAP-protokoll. Altså jeg vil på internett på laptopen min, via mobil... Ikke med dial-up, men med WAP. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det mest korrekte å si blir vel: Du vil gå på nett på pcen ved å bruke mobiltelefonen din - Få en tilkobling mellom PC og mobil (kabel/blåtann) - Ved bruk av blåtann har man et eget skilleark som heter "Tilkoblinger" elns, trykk på dette og finn mobilen din - deretter trykk koble til. Mobilen din vil da spør deg om du tillater at (navn på pcen) kan bruke tilkoblingen, og trykk Ja. - Ved bruk av kabel kan man sette opp en ekstern tilkobling, velge mobilen som modem og kjøre *99# i telefonnr (Telenor) eventuelt din operatørs telefonnr. Når tilkoblingen er ferdig kan man velge å koble til denne. Man må trykke Ja på mobiltelefonen da også - Ved bruk av PCsuite er jeg usikker mtp LG sin versjon Lykke til Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Med WAP tilgangspunktet får man ikke full internett-tilgang. Får å få full internett-tilgang via mobilen, må man bruke "internet" tilgangspunktet, og da får du vel ikke gratis tilgang med abonnementet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå