Gå til innhold

[Løst]Windows Live Messenger feil

Anbefalte innlegg

Jeg bruker siste versjonen av Windows Live Messenger, men jeg greier ikke å logge inn på min MSN, jeg skriver adressen og passordet når jeg trykker logg inn kommer det opp feil som er vist på bildet nedenfor, jeg har uninstalert WLM og prøvet igjen ved å intalere det på nytt, men det hjulpet ikke, jeg greier fint og logge inn på den gamle MSN'en min og jeg greier fint og logge inn på MSN'en min på den andre pcen min, den er også vista og vi bruker same nett, jeg greier å logge inn på hotmailen min også via pc'en jeg ikke greier og logge innpå, kan bare bruke webmessenger og slik, men jeg vill kunne logge inn med msn'en min.

Kan ikke logge deg på Windows Live Messenger

Pålogging til Windows Live Messenger mislyktes fordi tjenesten er midlertidlig utilgjengelig. Prøv på nytt senere.

Feilkode: 80070005

Utennavn-4.jpg

Takk på forhånd! :)

Endret av ShortCut-92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøv å be messenger glemme innloggingsinformasjonen din.

hadde et lignendes problem for et års tid siden, og mener det hjalp...shoot me if i'm wrong.

hehe, sry men det hjalp ikke, fordi jeg har den ikke på auto pålogging har jo nettop lastet den på ny, foresten det går ikke ann å velge auto pålogging eller husk meg :S og etter jeg instalerte det omigjen så greier jeg ikke å logge inn på den andre msn adressen min heller :(

Endret av ShortCut-92
Lenke til kommentar

hmmm...

prøv først å deaktiver brannmuren din, for å se om den sperrer..

eller prøv å slette filene i

C:\Users\<brukeren din>\AppData\Local\Microsoft\Messenger

og

C:\Users\<brukeren din>\AppData\Roaming\Microsoft\MSN Messenger ?

kanskje ta en backup av de først da men...om ikke dette funker heller så er jeg tom for forslag...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
hmmm...

prøv først å deaktiver brannmuren din, for å se om den sperrer..

eller prøv å slette filene i

C:\Users\<brukeren din>\AppData\Local\Microsoft\Messenger

og

C:\Users\<brukeren din>\AppData\Roaming\Microsoft\MSN Messenger ?

kanskje ta en backup av de først da men...om ikke dette funker heller så er jeg tom for forslag...

Hjelper ikke.

Det hjelper veldig ofte å starte maskinen på nytt.

Gjort det 20 ganger det hjalp ikke.

Problemet er løst! jeg laget ny bruker på kontrolpanell og slettet andre brukeren når virker alt fint og jeg brukte Zmessenger eller noe slik et program som heter det som sletter alt som handler om msn fra pc'en din automatisk deretter lastet jeg det på ny! :) takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...