loffen90 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er det noen som vet hvor / hvordan jeg kan få tak i gamle klipp fra torsdagsklubben? det var ett der Thomas trasket rundt i Oslo å testet ut Gammel Oslo slang som han hadde plukket opp fra noen gamle folk. Det var så fantastisk bra, å kunne Veldig gjerne tenkt meg å se det igjenn Noen tips? Lenke til kommentar
skoms Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hørt om youtube? Og så selges det vel dvd'er.. Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Hørt om youtube? Og så selges det vel dvd'er.. Ja jeg har søkt på youtube, finner det ikke. Og kan ikke huske å ha sett noen Torsdagklubben dvd.er Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har en Torsdagsklubben dvd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Fant masse klipp fra Torsdagsklubben på youtube. TRY ME! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Den med Snoop Dogg er så sykt bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå