dahwan Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Så lenge GTX295 bare er litt raskere enn 4870x2, så går jeg fortsatt for ATI sitt kort, siden mitt hovedkort støtter crossfire og jeg dermed kan oppgradere til 2 av dem senere. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ta en titt på noen tester, du vil faktisk se at 295 ligger foran og bak 4870X2 i enkelte tester. Dessverre om du skulle hatt SLi med nåværende plattform har du måttet ha nForce brikkesett, og dette er bare søppel. Har selv ett 780i, har satt dette til TV tjeneste, er vell stort sett det eneste disse brikkesettene sånn noenlunde kan uten å rote det til. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Stalker er ikke krevende en plass. En annen ting, hva skal du med et så sykt skjermkort når du har en prosessor fra 2006? Du kommer neppe til å få noen drastisk økning i framerate, bare en reduksjon i lommeboken. Er ikkje stalker krevende? 800*600 ? Lenke til kommentar
adonay Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Dette er en veldig god prosessor. Men gå heller for en e8400 eller 8500 så sparer du noen penger du kan legge i skjermkortet. Disse clockes også veldig bra. Klokker bra, men ikke særlig bra på ett MSI hovedkort dessverre. Om du bytter hovedkort så skal du se at du får sparket ifra en god del bedre ved en eventuell overklokk. Å min cpu klokket til 4ghz "nesten stabil" 3.9 dønn stabil på et 1200kroners msi kort så ikke si det .validert msi p35 platinum combo 3.99ghz.. Det skal og nevnes at stalker clear sky er et meget tung drevet spill med alt på fullt er det ingen single gpuer som klarer og kjøre det brukbart i 1920x1200 og opp... Ser meget pent ut med allt på ... Endret 11. april 2009 av adonay Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Dette blir vel det kraftigste grafikkortet yayaya? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå