QBab Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hallo godt folk! QBab skal oppgradere musikksamlingen sin da han er saftig lei av dundrende deathmetal 24/7. Som en kontrast til den lille deathmetal fanatikeren som bor i meg har jeg alltid hatt sansen for electronica, blues og funky music (hva nå det skal bety). I det siste har jeg virkelig fått sansen for Gorillaz, nå er jeg på jakt etter noe som ligner. Er det noen musikk entusiaster som har noen ideer? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nå er ikke Gorillaz elektronika, men trip-hop/hip-hop. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sjekk ut Zapp and Roger, Roger Troutman, George Clinton og one way. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Vel formulerte meg litt feil. Det er jeg er på jakt etter er musikk som ligner på gorillaz, men også electronica som kjører litt samme stilen. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Philter har mye nice Electronica Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Noen som har navnet på noen kjente artister? Philter var slik som jeg skjønte et band fra Bergen? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Röyksopp? Elektronika fra Norge, egentlig litt sjokkerende hvis du ikke har hørt om dem. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Engelske Massive Attack er knall. Plukk med deg skiva "Mezzanine". Smakebit: Ellers har jeg sansen for Delerium. Rolig elektronika, selv om det kanskje er litt annen stil. Hør her: Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Röyksopp? Elektronika fra Norge, egentlig litt sjokkerende hvis du ikke har hørt om dem. Nei, har aldri hørt røyksopp. <Ironi slash slutt> Edit: Sjekker ut massive attack nå, damn dette var fett! Takk for tipset. Endret 14. april 2009 av QBab Lenke til kommentar
Nostradamian Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du bør høre noe fra Infected Mushroom (Psychedelic Trance/electronica) her er 5 anbefalte sanger fra Infected (Rolig/middels) 1. Elation Station - (Rask) 2. Vicious Delicious - (Rask) 3. Waves of Sound - (middels) 4. Semi Nice - (rolig) 5. Blink - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå