Gå til innhold

helle sprit oppi flaske

Duffo

Anbefalte innlegg

ey cd folkenz

brodern har nokk engang fått tak i sprit å jeg trenger noe jeg kan helle oppi.. tar jo ikke med hele flaska.

drikkelerke blir for lite.. men syns det ser litt hobo ut når man har sprit oppi cola flaske..enig? hva pleier dere ta det oppi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ser tåpelig ut, og det er en plastflaske.

Visst det ser så tåpelig ut kan da trådstarter tømme spriten i ei plastflaske og ha den hjemme. Og så kan han ta med seg spritflaska ut og leke kul.

Takk, det tenkte jeg ikke på

det du beskriver er på en måte omvendt, av det jeg beskrevd.

Endret av Duffo
Lenke til kommentar

Jeg har benyttet begge metoder selv, bare unngå å ha det for lenge på en plastflaske. ;)

Og da mener jeg ikke å tømme i seg alt på en halvtime, men heller å ikke beholde det på plastflaska over flere dager.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Er det heimbrent så er tomflaske helt fint, men det er praktisk med imsdal el. med tut. Hvis det er polsprit så er det best med lerke. Hvis du drikker lite kan du jo blande ut på forhånd så det går i en 0,5 flaske.

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar

det spørs egentlig...alt etter om en blander ut eller ikke, og hvor en planlegger å konsumere det.

blank væske på colaflaske ser alltid harry ut, så den er egentlig grei å unngå.

sprit på spriteflaske kan være en ide, også med tanke på at sprite er ganske ok blandevann.

og en ting til slutt, ikke overdriv konsumeringa, det er alltid noen der ute som tåler mer enn deg, og har mer erfaring med alkohol - eneste du oppnår ved å leke verdensmester er en prat i den store porselenstelefonen og/eller en mindre hyggelig morgendag.

drikk også mye vann inni mellom, så slipper du å være helt dehydrert i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...