Duffo Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 ey cd folkenz brodern har nokk engang fått tak i sprit å jeg trenger noe jeg kan helle oppi.. tar jo ikke med hele flaska. drikkelerke blir for lite.. men syns det ser litt hobo ut når man har sprit oppi cola flaske..enig? hva pleier dere ta det oppi? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg bruker alltid og ha spriten i ei cola flaske, eller ei farris flaske for den saks skyld. Hva som er så galt med det da? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det ser tåpelig ut, og det er en plastflaske. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det ser tåpelig ut, og det er en plastflaske. Visst det ser så tåpelig ut kan da trådstarter tømme spriten i ei plastflaske og ha den hjemme. Og så kan han ta med seg spritflaska ut og leke kul. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Det ser tåpelig ut, og det er en plastflaske. Visst det ser så tåpelig ut kan da trådstarter tømme spriten i ei plastflaske og ha den hjemme. Og så kan han ta med seg spritflaska ut og leke kul. Takk, det tenkte jeg ikke på det du beskriver er på en måte omvendt, av det jeg beskrevd. Endret 9. april 2009 av Duffo Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg har benyttet begge metoder selv, bare unngå å ha det for lenge på en plastflaske. Og da mener jeg ikke å tømme i seg alt på en halvtime, men heller å ikke beholde det på plastflaska over flere dager. Endret 9. april 2009 av Atald Lenke til kommentar
jambao Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 hva med å kjøpe en flaske selv ? slipper å bekymre deg over hva du skal ha det i da Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Er det heimbrent så er tomflaske helt fint, men det er praktisk med imsdal el. med tut. Hvis det er polsprit så er det best med lerke. Hvis du drikker lite kan du jo blande ut på forhånd så det går i en 0,5 flaske. Endret 9. april 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 det spørs egentlig...alt etter om en blander ut eller ikke, og hvor en planlegger å konsumere det. blank væske på colaflaske ser alltid harry ut, så den er egentlig grei å unngå. sprit på spriteflaske kan være en ide, også med tanke på at sprite er ganske ok blandevann. og en ting til slutt, ikke overdriv konsumeringa, det er alltid noen der ute som tåler mer enn deg, og har mer erfaring med alkohol - eneste du oppnår ved å leke verdensmester er en prat i den store porselenstelefonen og/eller en mindre hyggelig morgendag. drikk også mye vann inni mellom, så slipper du å være helt dehydrert i morgen. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Stenges: Stenges: Du er mindreårig, og har ikke lov til å være i befatning med alkohol. Dette får du ikke hjelp til her. Tråden stenges. Endret 10. april 2009 av Patience Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg