Mato Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 om dem klarer det kontinuerlig så er det jo en liten bragd. 5GB i peak dog ikke store greia nettet ligger stabilt på 4,95 http://stats.tg09.gathering.org/ btw hva er location til hw rekka , forventet en stor banner men neida Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det er jo et nokså stort banner og i tillegg 3 lerreter. I grunnen vanskelig å ikke finne ... Rekke 38, sete 34(?)++++ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 kan ikke huse og ha sett en hw banner , men jeg har været lite ute i selve hallen , vi i logistikk har et helt eget crew område Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvem var det som var på P3?Det var Sindre Aleksander, da jeg lå og sov. Jorunalisten ba oss om å skru opp volumet, gjett om han fikk! Det er jo et nokså stort banner og i tillegg 3 lerreter. I grunnen vanskelig å ikke finne ... Rekke 38, sete 34(?)++++Hele rad 38 og 39 Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 I Should have been there! I stedet er jeg stuck i militæret Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 så banneren nå , men så ikke så mange folk jeg kjente fra so og rpp Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvorfor informerer dem ikke mere om kurs i fl osv ? skulle gjerne vært med,. har det vært eller skal det bli snart ? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Får vi tilgang til opptak frå auditoriet, snart? Vi vil sjå føredrag og kurs, sjølv om vi ikkje har vert framme i tuppen på akkurat riktig tid.. ;-) Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Verdens største stollek Blir vell å ta over for CS 1.6 compoen med X antall tusen i premie. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det konkurreres i følgende spillrekorder: Le Mans 24-timersløp Noen som vet om de som satt i hos game på dag2 fullførte? Lenke til kommentar
C4to Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Step Manya... Ja... for Step Mania skrives med Y... ja... Fordi det er en Y i Step ManIa... Ja.... Akkurat det som står... Ja... Ja.... Jaaaaaaaaaaa.... jeg er bifil... Jaaaaaa... For det skrives Step Manya... Ja... Akkurat sånn det skrives... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Step Manya... Ja... for Step Mania skrives med Y... ja... Fordi det er en Y i Step ManIa... Ja.... Akkurat det som står... Ja... Ja.... Jaaaaaaaaaaa.... jeg er bifil... Jaaaaaa... For det skrives Step Manya... Ja... Akkurat sånn det skrives... hyperaktiv much? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Step Manya... Ja... for Step Mania skrives med Y... ja... Fordi det er en Y i Step ManIa... Ja.... Akkurat det som står... Ja... Ja.... Jaaaaaaaaaaa.... jeg er bifil... Jaaaaaa... For det skrives Step Manya... Ja... Akkurat sånn det skrives... Ble du medlem for å skrive det der Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 mangel på søvn og en kombinert overdose av sukker og koffein muligens... Lenke til kommentar
pululf Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Step Manya... Ja... for Step Mania skrives med Y... ja... Fordi det er en Y i Step ManIa... Ja.... Akkurat det som står... Ja... Ja.... Jaaaaaaaaaaa.... jeg er bifil... Jaaaaaa... For det skrives Step Manya... Ja... Akkurat sånn det skrives... Ble du medlem for å skrive det der Det ser sånn ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå