Gå til innhold

HW-rekka til Peppes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En haug med narder raser inn med rosa t-skjorter, så kommer Martine med en svart og rød t-skjorte med en morsom vits. Men heldigvis har hun den rosa t-skjorten rundt livet.

 

Du burde vel følge resten av HW gjengen? Og ta den andre t-skjorten litt senere? :D

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar

Jajajaja, nok om det.

 

Vi fikk utvidet reservasjonen, så nå gjelder den 32 personer. Altså, alle som er nevnt i første post. Er det noen som har glemt å si fra nå, er det for sent. Nå er det gjort, fiks ferdig. Jeg har også bedt dere sjekke lista selv, så om noe er feil, er det ikke mitt ansvar alene.

 

Nå skal jeg oppdatere skysslista, og så får de som ikke har skyss, få ræva i gir å ordne det.

 

:fun:

Lenke til kommentar
Siden TheMartine skal lede denne skokken med trøtte nerder, kan hun vel få lov å ha en morsom vits på seg.. så skiller hun seg ut som organisator ;) Også lettere for Peppes. (hun som ikke har den rosa t-skjorta)

 

Den var ikke dum :)

 

Og du Martine? Du får prøve og holde disse nerdene våkne på Peppes. Så ikke alle sitter i sofaene\stolene og sovner med mat i munnen og en pizzabit i hånden :p

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar
Siden TheMartine skal lede denne skokken med trøtte nerder, kan hun vel få lov å ha en morsom vits på seg.. så skiller hun seg ut som organisator ;) Også lettere for Peppes. (hun som ikke har den rosa t-skjorta)

Jeg tror jeg også kommer til å skille meg ut. TG-skjorta...  :whistle:

 

 

 

 

Enig med Theo :yes:

 

Marte: dere settes opp i bil med Elanee =)

 

Knall :) 

Lenke til kommentar

Vi går i det vi vil, de som vil gå i HW-skjorte gjør det, de som ikke vil, gjør ikke det. HW-skjorta kan jeg lett ta på meg når vi skal ta gruppebilde, men ikke i dag. Har andre planer ;)

 

Kristian: Samme for meg om de sover eller ikke. Er trøtt sjæl, jeg.

 

Minner om at alle bilene står ansvarlig for å avtale møtested og avreisetidspunkt seg imellom. Vi har også blitt enige om at vi betaler for det vi spiser og drikker selv, og at vi må huske på å spørre sjåførene om de vil ha bensinpenger :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Gå i hva du vil, Tøs. Vil du stinke ned hele Peppes, be my guest. Vil du være grei og ikke stinke ned hele Peppes, vær så god. Fritt valg :fun:

 

Jeg foretrekker å ikke stinke ned dere og Peppes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...