Vertical^ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Skulle ønske jeg kunne sett ansiktet på servitørene på Peppes, når en haug av TG nerder raser inn med rosa t-skjorter og vil ha mat. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hehe dere skulle nesten filmet entreen og bestillingene Youtube material. Endret 10. april 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Jeg hadde planlagt å gå i en annen t-skjorte i dag, jeg. Svart og rød, skikkelig morsom vits også. Hvordan kan dere forvente at den planen skal vike unna deres ville t-skjortepåfunn? Hmmm? Ble klokka 16, ja. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 TM: ta den rosa skjorta rundt livet, så gåre vel Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) En haug med narder raser inn med rosa t-skjorter, så kommer Martine med en svart og rød t-skjorte med en morsom vits. Men heldigvis har hun den rosa t-skjorten rundt livet. Du burde vel følge resten av HW gjengen? Og ta den andre t-skjorten litt senere? Endret 10. april 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Jajajaja, nok om det. Vi fikk utvidet reservasjonen, så nå gjelder den 32 personer. Altså, alle som er nevnt i første post. Er det noen som har glemt å si fra nå, er det for sent. Nå er det gjort, fiks ferdig. Jeg har også bedt dere sjekke lista selv, så om noe er feil, er det ikke mitt ansvar alene. Nå skal jeg oppdatere skysslista, og så får de som ikke har skyss, få ræva i gir å ordne det. Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Muligheter for at jeg og hagr kan sitte på meg Jørgen og Guttersnipe? Edit: så det var full bil nå. Noen vi kan sitte på med? Endret 10. april 2009 av -Marte Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Siden TheMartine skal lede denne skokken med trøtte nerder, kan hun vel få lov å ha en morsom vits på seg.. så skiller hun seg ut som organisator Også lettere for Peppes. (hun som ikke har den rosa t-skjorta) Endret 10. april 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Enig med Theo Marte: dere settes opp i bil med Elanee =) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Siden TheMartine skal lede denne skokken med trøtte nerder, kan hun vel få lov å ha en morsom vits på seg.. så skiller hun seg ut som organisator Også lettere for Peppes. (hun som ikke har den rosa t-skjorta) Den var ikke dum Og du Martine? Du får prøve og holde disse nerdene våkne på Peppes. Så ikke alle sitter i sofaene\stolene og sovner med mat i munnen og en pizzabit i hånden Endret 10. april 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Siden TheMartine skal lede denne skokken med trøtte nerder, kan hun vel få lov å ha en morsom vits på seg.. så skiller hun seg ut som organisator Også lettere for Peppes. (hun som ikke har den rosa t-skjorta) Jeg tror jeg også kommer til å skille meg ut. TG-skjorta... Enig med Theo Marte: dere settes opp i bil med Elanee =) Knall Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Vi går i det vi vil, de som vil gå i HW-skjorte gjør det, de som ikke vil, gjør ikke det. HW-skjorta kan jeg lett ta på meg når vi skal ta gruppebilde, men ikke i dag. Har andre planer Kristian: Samme for meg om de sover eller ikke. Er trøtt sjæl, jeg. Minner om at alle bilene står ansvarlig for å avtale møtested og avreisetidspunkt seg imellom. Vi har også blitt enige om at vi betaler for det vi spiser og drikker selv, og at vi må huske på å spørre sjåførene om de vil ha bensinpenger Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 4 på peppes eller kjøre da? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Møtes på Peppes klokka 16.00. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva med oss som ikke lenger har en ren HW-rekke tskjorte? Min er svett og fæl nå. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Gå i hva du vil, Tøs. Vil du stinke ned hele Peppes, be my guest. Vil du være grei og ikke stinke ned hele Peppes, vær så god. Fritt valg Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 ver lur å ha en annen t shorte under som du bytter ... så blir ikke hw shorta skitten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Gå i hva du vil, Tøs. Vil du stinke ned hele Peppes, be my guest. Vil du være grei og ikke stinke ned hele Peppes, vær så god. Fritt valg Jeg foretrekker å ikke stinke ned dere og Peppes Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Møtes på Peppes klokka 16.00. Når kjører du, TM? Kvart på eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå