privinius Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hehe, takker. Er Eirik, ja. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Jeg pratet med han. Han skal sitte på med Ida Da skal han få lov til det Har da Breidablik mot nok til å sitte på med oss? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) hehe, nei, det spørst... Joda, det skal nok gå fint... Endret 9. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg pratet med han. Han skal sitte på med Ida Det blir en interessant kjøretur mtp at Ida ikke har bil. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 hehe, nei, det spørst... Joda, det skal nok gå fint... Får se da veit du. Tar sjansen, vi Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Møtes vi da på utsiden eller innsiden av skipet før vi reiser i morgen? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Hvor man møtes synes jeg hver bil kan bestemme seg imellom. Akkurat der stopper min kontroll, synes jeg, hehe. De som sitter på med meg, kan møtes her ved min plass, siden de fleste sitter her likevel. Rad 38, sete 67 eller noe. Yeah Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg pratet med han. Han skal sitte på med Eivind Det blir en interessant kjøretur mtp at Ida ikke har bil. Sånn? (: De som skal sitte på med Eivind, kan sikkert møte ved hyllene våre. Det står Ida og Nyhus på de, i rødt og gult. Endret 9. april 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvor man møtes synes jeg hver bil kan bestemme seg imellom. Akkurat der stopper min kontroll, synes jeg, hehe. De som sitter på med meg, kan møtes her ved min plass, siden de fleste sitter her likevel. Rad 38, sete 67 eller noe. Yeah Det funker fint. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 BreidabliKK, drar du med meg på veien? På vei til martine altså Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Hmm, hvem er det han snakker til? Edit: Joda, det skal jeg gjøre, men hvem av dere to var hvem, igjen? Endret 9. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Ja, men da tar a mor kvelden. Det er nå eller aldri, om man vil finne soveplass, hehe. Vær flinke barn da, og prøv å fordel dere i de bilene som fortsatt har plass. Oversikten skal oppdateres når jeg finner det for godt Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ingen kommer jo til å være våkne før kl. 16 i morgen. Breidablikkkk; Jeg er ikke han som slurpa så jævli og så ut som om ikke hadde fått mat på 3 uker. Jeg var IKKE han Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Har vel tre ledige seter i bilen om det er noen som fortsatt sliter. Endret 9. april 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Drar med TinaM og Lamoslampen i min bil, det er igjen en tight plass om noen er desperate. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hmm, sove før eller etter peppes? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hehe, ok, det var vel Hanky_ det, da, ikke sant? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Hmm, sove før eller etter peppes? Før. Gå. Nå! Forøvrig ser det lovende ut på skyssfronten. Vi har i hvert fall nok biler, så da gjelder det bare for de siste slampene å si hvor de vil sitte på, så er alt i boks Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 jeg sitter gjerne på med noen om det er plass nokk ...gidder ikke kjøre selv da .. har fått meg konge parkeringsplass på korttidsparkeringa:D Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Hiver deg inn i bilen til Hanky_, jeg da. Er det ikke greit, får dere si fra og se om jeg bryr meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå