TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Mor må ordne opp, veit du Nå må vi tenke skyss. Hvem har bil? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Hurra for TheMartine Enig! Ja, jeg er litt hønemor. Det må dere/jeg/man bare leve med Men bil. Jeg har bil, plass til fem. Jeg, LueDotten og Dr. P skal i hvert fall kjøre sammen, så da er det igjen plass til to i min bil. Jørgen har plass til tre til. Andre som har bil? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nyhus har bil. Jeg skal sitte på, så det er plass til tre til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kan jeg reservere sete? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Sete i bil eller på Peppes? Vil tro det er lettere å reservere bilsete, i hvert fall Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg og tøseguri med deg, Martine? Endret 9. april 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Grei deal det, Ethernet. Men ikke noe tafsing baki der, altsååå. Nå setter jeg opp en oversikt i første post, sånn at man kan se hvem som har skyss. Noen av sjåførene vil kanskje ha bensipenger også, så husk på det. Ikke så farlig for meg, men bare nevner det Endret 9. april 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ikke tafsing? Ikke litt en gang? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Tja. Hvis det er greit for LueDotten så. Jeg skal ikke være noen partypooper, jeg. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har bil. Kan ta med meg fire stykker. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Flott! Da må folk bare melde seg, så fyller vi opp bilene etter hvert =) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som vil ta med meg? Jeg er hyggelig passasjer, altså. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som har plass til 2 nerder? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Pac-Man reserverte akkurat sete hos oss, så hvordan han skal dele seg mellom to biler blir morsomt å se Hoppende Bryster: Vi har fortsatt to plasser ledig. Muligens tre, om Pac-Man ikke deler seg i to og velger bilen til TheMartine. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg må vel finne meg et sted å sitte på også da. Hvor mange seter er nå ledige? Og hvilke biler? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Oversikt er oppdatert. Spørs litt på hvor TøseGuri bestemmer seg for å plante rompa privinius: jeg setter dere i bilen til Hanky_. Hvem er den andre av dere to, forresten? Eirik? Endret 9. april 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg pratet med han. Han skal sitte på med Ida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå