privinius Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er Peppes gådistanse? Hvis ikke - Har noen plass til moi og noen kompiser? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Enig der, Martine. Hvis vi skule dele alt på antall personer ville det garantert ikke bli rettferdig da noen ville spise / drikke mye mer enn andre osv. Mye greiere å bare betale for sitt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Jupp, da betaler hver for sitt. Enkelt og greit. Skyss skal vi nok alltids ordne, privinius. Jeg har bil, det samme har Dr. P, LueDotten og Guttersnipe/eller Jørgen. Og sikkert flere også. Går seg til det, seru Lenke til kommentar
privinius Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det blir bra. Jeg skal også melde på Eirik. (Eirjep) Også lurte jeg på om en venn av meg som sitter utenfor HW-rekka kan bli med. Han skulle egentlig sitte her, men han fikk ikke billett før det ikke var mere plass. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Lamorampen er Ismænn, formoder jeg? Det er vel kjæresten hennes, tror jeg? Ikke ismannen, nei Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Ikke ismannen, neivel. Man må jo bare gjette Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Skal vi si klokka fire i morra? Når var det du skulle ringe og bestille bord? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg er med på kl 4 i morgen! Høres bra ut. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Aner ikke når jeg skal ringe, jeg. Kan ringe nå, eller når som helst. Det kommer helt an på om alle som vil være med, har sagt ifra. Noen som vil gå purrerunde gjennom rekka? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Btw, kunne han vennen min som egentlig skulle sitte på rekka få bli med? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Tja. Vet ikke helt, jeg. Det er vel ikke opp til meg å bestemme, men jeg tenker sånn at det gjelder kun de som sitter på rekka. Plutselig skal alle ha med seg en kompis, og da er vi i gang, hehe. Men altså, jeg er ikke sjefen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Men jeg kommer til å ringe Peppes innen klokka 23, jeg. Og de som ikke har meldt seg på da, får ikke plass. Så derfor synes alle kan høre med de de kjenner på rekka, og spre ordet litt, sånn at vi ikke mister noen som gjerne vil være med. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har sagt ifra til Iceman og på irc. Skal bare si ifra til Skrollan, så føler jeg at min jobb er gjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har sagt ifra til Iceman og på irc. Skal bare si ifra til Skrollan, så føler jeg at min jobb er gjort. Hva med å si ifra til meg da? =/ Joda, meld meg på Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hva med å si ifra til meg da? =/ Du var på irc, så jeg regna med du kom til å få det med deg. Noe du også gjorde! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg er på irc nesten hele tiden, om jeg er fysisk tilstede er noe helt annet.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Jeg ringer Peppes nuh, som de som ikke har gitt meg et navn og sagt de vil være med, sliter. Med mindre Peppes er stengt, og vi uansett må ringe dem i morgen. Tiden vil vise Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ja, da regner jeg emd at du har sjekket din PM Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Jepp. Bord er bestilt til 21 personer, til klokka 16.00 i morgen. Alle som har sendt meg navn, står i listen i første post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå