Gå til innhold

HW-rekka til Peppes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Viss dere ikke finner den innen noen timer. Så får du sperre mobilen fort som f...! Spesiellt viss du har abonnement.

innlegg nr. 1001 :D

Det er sikkert noen som har plukka den opp og tatt ut sim-kortet, eller skrudd den av...

Lenke til kommentar
Viss dere ikke finner den innen noen timer. Så får du sperre mobilen fort som f...! Spesiellt viss du har abonnement.

innlegg nr. 1001 :D

Har du tenkt å skrive antall innlegg i hvert innlegg heretter? Jeg begynner å mistenke at du utnytter oss for å post count-hore =/

Lenke til kommentar
Kristian, nå begynner du virkelig å irritere. Kan du ikke lage din egen lille tråd hvor du sier hva du vil om TG.

Jeg blir så dritt lei av å lese det. Hadde du i det minste vært her, hadde det vært noe annet.

X2

Han ligger sikkert å sover stakkars :ermm:

Lenke til kommentar

Er ikke på TG selv, MEN: Har fulgt med litt i denne tråden og jeg synest det er flott folk i HW-rekka samlest på Peppes.. Bra med enda mer sosiale greier på verdens mest sosiale plass :)

BTW: Kristian94 har nå skiftet nick til Vertical^ .. (Verdt å nevnes.. ville ikke ødelegge tråden deres av den grunn..)

Lenke til kommentar

Er det noen som har noe spesielt imot at jeg legger ut bilder fra Peppes-turen? Vil ikke tråkke noen på tærne ved å legge ut bilder av noen som ikke liker å dele sitt vakre ansikt med resten av verden, vet dere.

Si fra da, ellers legger jeg ut bilder i TG09-bildetråden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det noen som har noe spesielt imot at jeg legger ut bilder fra Peppes-turen? Vil ikke tråkke noen på tærne ved å legge ut bilder av noen som ikke liker å dele sitt vakre ansikt med resten av verden, vet dere.

Si fra da, ellers legger jeg ut bilder i TG09-bildetråden :)

For min del er det greit :)

Mener å huske jeg sa det til deg på TG også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...