Delvis Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er denne LG Komboprodukt som leser Blue Ray og HD DVD samt brenner DVD plater noe greier. Tenker på å skifte ut en dvd-brenner. Lenke til kommentar
ysoligard Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er denne LG Komboprodukt som leser Blue Ray og HD DVD samt brenner DVD plater noe greier. Tenker på å skifte ut en dvd-brenner. Hei! Har bestillt meg en slik selv..skal komme med tilbakemeldinger når den er på plass. Hvis du googler den, så er den mye brukt av brukere i andre fora. Men finnes ikke så mange tester på interne spillere... Lenke til kommentar
ysoligard Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er denne LG Komboprodukt som leser Blue Ray og HD DVD samt brenner DVD plater noe greier. Tenker på å skifte ut en dvd-brenner. Fungerer som gull det drevet der, mn jeg måtte fra xp til vista får å få den 100% Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Ok det var bra. Men fant ut jeg ikke kunne bruke den på den maskinen jeg tenkte, for den ahdde ikke sata. Bestilte isteden en sånn ekstern brenner som dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå