Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Frustrert på kompis på sjekkern

Gjest nøttemix

Anbefalte innlegg

Gjest nøttemix

Eg har ein kompis som eg har kjent i 15 år ca ++ Han har vært gift og har 3 unger. Skilt pga av at han var utro... såvidt eg veit var det bare med ei jente. Men mistenker mange flere (har sett han legge ann på noen mens han var gift)

Fann seg ei ny dame som bur 4 timer unna dei har vært samen ei god stund....men han har vært utro med ho fleire ganger (har han sagt og eg har sett det 1 gang sjølve)

Han er alpha male og badboy veldig populær iallefall blant damene. Vi har ein del same omgangskrets spesielt når det gjelder kvinner (da mener eg venner,arbeidskollegaer og sånn). Men eg har komt til den konklusjon at eg misser all respekt for damer som legg seg etter han, dei blir på ein måte "Tainted" i mine øyne. Han har ein kompis som er heilt lik same greia der....+ dei bur i lag og har nesten konkurranser om å få damer i seng.

Onsdag kveld og natt på byen fortalde han mens eg var der til eit par jenter at kompisen som var på platform hadde lagt på svart silkelaken på senga og sagt at det skulle være dekt av sæd til han kom att og visste dei nakenbilete på telefonen av noe eg trur var ein kvinnlig arbeidskollega av meg (spurde ikke var ikke sikker siden ansiktet ikke vistes). Dei 2 jentene han prata med er arbeidskollegaer av meg og han la sterk ann på ho eine og tok fram ein tekst melding ho hadde sent for lenge sida til han om at ho var kåt og ville ha han.

Presterte og å si til ho eine at ho kunne knulle meg men eg fekk ikke med meg svaret.

Vet at dei 2 jentene er veldig keen på å få seg menn det sa dei på forspelet tidligere på kvelden. Ikke menn for sex ville eg tru men typer.

Mens dette foregår ringer telefonen til kompisen min og eg ser kven som ringer...det er dama.. han sier den gidd han ikke å ta. Eg sier til at han må ta den telefonen, men han gjør ikke det. Sier noe om "stedsnavn" dame er kjip.

Eg og kompisen min har trent samen på helsestudio i 1/2 år...men siste 2 ukene har vi nesten ikke trent siden han har trent med ei venninde. (skal sies han er flink å dra meg med å trene det er ikke eg men det er vansklig å vite kor han er i verda siden han er trygda å raser fram og tilbake mellom heimstad og dama). So sa eg at vi måtte gå å trene neste dag,,,da svarde han at då måtte eg overtale han, og samtalen utarta seg slik at det virka som han ville trene med venninda framover for ho var flinkere å "mase" om å gå og trene.

Vi hadde planlagt å gå på nach under forspilet (invitere litt flere) siden pubben stengte tidligere enn normalt. Men eg gikk heim.

PS kompisen min og eg er meget forkjellige...eg er trofast, nice guy, stille av meg (uintressang kanskje?)

Det eg ikke skjønner er at korfor damer som kjenner han sinnsykt godt, liker han så godt. Han er utro, han lyger og lover (ja det gjør han). Og no synes eg han velger HOes before BRoes :o(

Lurer på å begynne å trene aleine...har aldri sagt nei til å gå på trening når han har ringt eller vi har avtalt det. Evt neste gang han ringer si eg har vært å trent eller at eg ikke skal. Å ha fest med mine kvinnlige arbeidkollegaer virker heller ikke so gøy når eg føler dei er "tainted" når dei har vært på utallige nachspiel hos han og driver å tekster han heile tida. Og noen av dei kan ha hatt sex med han..vet ikke spør han ikke om slikt.

Ohhh well skal på fest i dag der kommer han ikke til å være men eine av dei 2 damene sa ho kanskje skulle ta turen. Problemet eg er alltid hyggelig og ikke avisandes. Men har lyst å være snurten mot ho .........

Mye utblåsing men er frustrert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er problemet? Du liker ikke han fordi han er utro? Fordi han tilbringer mere tid hos damene enn hos deg (wtf)? Douchebags trekker generelt mere damer fordi de skiller seg ut og framstår ofte som alpha, noe damer digger.

Tror du må begynne å pumpe mere energi når du stikker ut å fester (state), høres ut som om du nærmest er usynlig når du er sammen med denne badassen.

Lenke til kommentar

Bruk initiativ gutt! Hvis du vil ha dame, så hjelper det ikke å stå stille og se på. Som Bytex sier, så er det ikke damer imot å bli jaktet på. Hvis du ikke syns noe om denne komisen din, så hadde kanskje en annen kompis vært bedre for deg...?

Lenke til kommentar
Det eg ikke skjønner er at korfor damer som kjenner han sinnsykt godt, liker han så godt. Han er utro, han lyger og lover (ja det gjør han). Og no synes eg han velger HOes before BRoes :o(

Jeg tror det er mye uforutsigbarheten med badboys som er greia. Samt at de ikke oppfører seg så "needy", klengete.

Det er egentlig lett oversettelig tverrkjønnlig. Hvorfor er vi gutter tiltrukket av "bad girls", imot vår bedre sanseevne? Mulig det er mer kompitabelt med fantasiene våre?

S,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...