Jo Are Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hei Var nede i kjelleren og ryddet i dag og da fant jeg min gamle game boy advance sp Første jeg tenkte da var at det må være mulig å modde den på en eller annen måte, men etter å ha søkt etter videoer på youtube fant jeg ingenting. Så da spørr jeg dere, kan den moddes? Lurer også på hva jeg kan kreve hvis jeg skal selge den? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Du kan tukle med interne komponenter og overklokke den, har hørt om en her på forumet som prøvde det på en Nintendo DS, vet ikke helt hva resultatet ble. Lenke til kommentar
Leif Øyvind Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vist du har hat den i 2-4 år, så kan du kansje få den for 300-400 kr. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Ja satser på det, har lagt den ut for salg. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 dette er den eneste mod du kan gjøre med den som jeg har sett. du kan alltids prøve og sette inn noen LED eller noe sånt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Gratulerer med bump! Lever du opp til signaturen din? Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Gratulerer med bump! Lever du opp til signaturen din? hva rakkern er bump? og ja prøver hardt med og leve opp til min signatur Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 En bump er når du drar opp gamle tråder som er døde og begravet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå