morgan_kane Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) hva menes med sap? Trur det betyr hva skjer eller noe sånt. Endret 9. april 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 lær deg bedre norsk før du skal begynne å lære deg slang Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Hva vell ikke det som var ment i den sammenhengen jeg tenkte Lenke til kommentar
lilko Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 What is up < Whats up < sap Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 What is up < Whats up < sap va det eg tenkte, blei bare en stille msn samtale etter at eg svarte ka eg gjor. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 lær deg bedre norsk før du skal begynne å lære deg slang Hva er poenget med slike kommentarer? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Cpt: Oppfordre folk til å være mer obs på det de skriver slik at folk kan lese det bedre. Og det ser ut som det funker til en viss grad siden Morgan Kane har endret på innlegget sitt og gjort det grammatisk korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå