RogueAlien Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har et Asus GeForce 8800 GT 512mb skjermkort som tar kvelden etter noen minutter med spilling. Det skal sies at det blir ganske varmt. Det er nok oppe i 80 grader noen ganger. Men når det streiker så blir skjermen først sort også får jeg opp "no signal" merket. Det eneste jeg kan gjøre da er å slå av og på maskina med powerknappen. Ikke en gang rebootknappen virker ser det ut til, men det kan jo bare være at det er bildet som er borte mens resten av maskina går. Jeg har uansett tenkt å bytte kort men jeg vet ikke om jeg skal bytte inn dette på retur eller kjøpe et nyere et. Jeg skulle likt og vite hva som kan være problemet med dette kortet alikevel. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Har akkurat samme problem som deg. Har også ett 8800gt. Hvilken spill spiller du? Dette skjer kun når jeg spiller Wow: Wrath of the lich King. Er interesert i om noen har et forslag til hva som kan være årsaken til dette problemet. Jeg har prøvd opplagte ting som å oppdatere driver etc. men ingenting fungerer. Hvilket Os kjører du? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Jeg bruker Windows XP Pro SP3 og dette skjer med alle spill jeg har prøvd hittil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå