ihorse Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Knut Hamsun sitt språk er lett og flytende, fylt av språklige bilder og virkemidler. Han skriver i en lett humoristisk tone som ikke eksisterer lengre. Ja, hvad var kjærligheden? Endret 10. april 2009 av ihorse Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Morsomste jeg har lest i dag ? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det der var en liite maskin symaskin! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Vi er da godtfolk her? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg må innrømme at jeg trakk på smilebåndet når jeg leste "lett". Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 man finner da litt humor i hamsuns bøker. "sult" har noe litt tam humor. når han jager to kvinner gjennom parken mens han roper;"frøken de mister boken,frøken de mister boken..." "sult" er også blitt filmatisert. en artig film faktisk. http://www.youtube.com/watch?v=6_RUgdNZ2SA her er starten på filmen "sult". hele filmen kan sees på youtube slik jeg har skjønt det. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Filmen har kanskje noen humoristiske scener/episoder ja, noe jeg selv synes var på grunn av hovedpersonens syke tanker. Endret 10. april 2009 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 det er ikke tull. han er steike rar. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Rar, ubesluttsom, missunelig og humørsvingninger som bare det ^^ Syken skapt av sulten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå