Frederick_ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hey jeg og en kompis har lan, har bestillt en switch litt for sent så den kommer ikke her. Men kompisen min har 2 nettverksporter og vi har en ledning fra modem til hans pc, og en fra hans til min. Men jeg får ikke nett, noen som vet hvordan vi fikser dette? Begge kjører XP. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Gå inn på avanserte nettverks-ting (der du finner local area connection og den skiten), dra over og merker begge portene som brukes og bygg en bro (bridge connections). Du bygger broer ved å høyreklikke når du har merkert begge. Viola! Endret 9. april 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Thnx for hjelp, men kompisen min høyreklikket på den porten som kompisen min har nettet gjennom. Og klikket egenskaper, avansert, og så tilatt andre nettverksbrukere. Og valgte hvilken kobling som skulle få lov til få hjelp. Men uansett tusen takk for hjelp Endret 10. april 2009 av Silo Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jaja, jeg visste ikke om slike ting i Vista, har bannlyst hele operativsystemet. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Begge kjører XP. ? Skjønner uansett ikke hvordan du fikk Vista ut av min forgje post, men er enig med deg. Vista er bannlyst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå