ihorse Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 La oss dikutere og analysere. Humor? En god latter kan forlenge livet sies det. Sleng meg en kommentar, kjeft meg ned. Skap en metatråd, eller diskuter den metafysiske geometrien bak moro og hoi-og-hei! Eller bare ha en liten uskyldig flame-war. Fyad is leaking! La meg starte: Et hus står i brann og et annet i bjann. Hva er forskjellen? La meg avslutte: Skap forvirring. En pirring i mitt øre forteller meg noe uklart. Jeg snapper opp de få biter som henger igjen i den røde luft. Oksygen? Tilfeldigheter er mange. Jeg konkluderer med impuls. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Satire er den beste formen for humor. Lenke til kommentar
ihorse Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Satire er den beste formen for humor. Har jeg sett De før? Forduft! De er mig ikke en glød! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 La oss dikutere og analysere. Humor? "Humor can be dissected as a frog can, but the thing dies in the process and the innards are discouraging to any but the pure scientific mind." Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 en studiekamerat av faren min sa alltid; "den primitive humor er den beste humor". Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Tørre vitser er best, de dårlige kan du alltids skylle ned med drikke edit: Nei faen, den ble helt feil.... Endret 10. april 2009 av Inc Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Ordspill, spurviser og intelligent humor. Mine favoritter. Det ene protonet sa: "Vil du gifte deg med meg?". "Nei, du frastøter meg", svarte det andre protonet. Endret 10. april 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ordspill, spurviser og intelligent humor. Mine favoritter. Det ene protonet sa: "Vil du gifte deg med meg?". "Nei, du frastøter meg", svarte det andre protonet. Hmmm... Altså nerdehumor? Lenke til kommentar
ihorse Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Ordspill, spurviser og intelligent humor. Mine favoritter. Det ene protonet sa: "Vil du gifte deg med meg?". "Nei, du frastøter meg", svarte det andre protonet. Hmmm... Altså nerdehumor? Fra Fallout 3 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tørre vitser er best, de dårlige kan du alltids skylle ned med drikke edit: Nei faen, den ble helt feil.... Joiner tørre vitser Hørt om fangen som lurte på om han kunne få rømme til middag? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ordspill, spurviser og intelligent humor. Mine favoritter. Det ene protonet sa: "Vil du gifte deg med meg?". "Nei, du frastøter meg", svarte det andre protonet. Hmmm... Altså nerdehumor? Fra Fallout 3 Nei, er ikke der jeg har den fra. Men kan høres ut som en Fallout 3-vits, ja, så jeg tviler ikke på at den er der. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) apropos fallout 3: a neutron walks into a bar, "how much for a drink?". "for you sir, no charge" Endret 11. april 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hørt om fangen som lurte på om han kunne få rømme til middag? Jepp, og det blir ikke særlig dårligere enn dette. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hva får du hvis du kloner to sjørøvere? Piratkopier... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 apropos fallout 3: a neutron walks into a bar, "how much for a drink?". "for you sir, no charge" Og er faktisk den beste av de alle... Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 http://questionmarkers.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hørt om snekkeren som lista seg rundt hjørnet? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Når det gjelder tørre vitser er det ingen som slår Jimmy Carr. For å like vitsene krever det selvfølgelig at politisk korrekthet legges igjen ved døren også. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du kan kalle meg dum men jeg forsto ikke en dr*t av dette .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå