Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]homofil legning betyr vanskelige problemstillinger


Anbefalte innlegg

Men herregud da mann. Du kan ikke leve på "men" og "hadde vært enklere om". Går fint an å være sin egen store og sterke mann og like samme kjønn, og det kan du bevise ved å virkelig ta tak i saken og snakke med gutten om det. Hvis du vil imponere meg så langt det går(hvis du later som om jeg betyr skikkelig mye for deg :) ), så tar du saken helt i egne hender, får gutten på tomannshånd og tar opp saken helt seriøst. Jeg har lyst til å si i fylla, men siden du heller vil gjøre det i edru tilstand, så er det enda mer imponerende. En ting du kan prøve er å verbalt tvinge han til å bli med deg et sted der dere er bare deg og han. F.eks ta han med på kiosken i friminuttet, tving fram en liten acward pause og fortell alt på en så mild måte du kan. Om du klarer å unngå å bruke ord "forelska" og "deilig" og "sexy" og slike ting, tror jeg han tar det litt lettere enn om du bare kaster ut det som står i hodet ditt akkurat der og da. Jeg mener ikke å virke nedverdigende, men de fleste hetero menn jeg kjenner snakker sjelden om følelser og slikt. Hvis du trår varsomt kan du nok helt sikkert få fortalt det du vil, men allikevel beholde vennskapet om det går skeis.

 

Hvis du er ærlig med han, men holder igjen alle de sensuelle følelsene, kan jeg som tidligere homofob mann si at jeg tror han vil ta det veldig greit. Jeg ville som sagt blitt smigret, selv om jeg ikke ville gått noe lengre enn vennskap. Prøvde meg selv på ei jente i dag, og spurte om hu ville være med på kino. Hu sa nei. Det svir som faen, men er en del av livet. Nå veit ikke jeg hvordan det funker å "konvertere" en hetero gutt til å bli homoseksuell, eller hvor lett det er å dra noen "ut av skapet", slik at han blir tilgjengelig, men det er jo absolutt verdt et forsøk! Poenget mitt er bare at hvis du holder igjen og later som om du er en kynisk, brutal mann(no phun intended), så tror jeg at han tar det veldig greit :)

 

Du får ha veldig lykke til! Det går nok helt fint uansett outcome :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset og alt, men jeg liker å ta ting i edru tilstand fremover :) Har feiget den så mange ganger med å tilsette alkohol i blodet. hehe. Dessuten har jeg problemer med å huske dagen etter hva hele samtalen gikk ut på. Som får meg til å bli nervøs. Og endå vanskeligere å ta kontakt dagen etterpå eller faktisk spørre hvordan samtalen egentlig gikk :) Hva jeg sa. Og i fylla så blir man mer åpen og beskrive følelsene litt vel for mye :)

 

Da har det blitt sagt. Han tok det veldig greit og vi er forsatt venner. Han var hetero, noe som jeg hovedsakelig forventet. Men man vet aldri før man har spurt og fått det bekreftet.

 

No hard feelings og livet går videre :)

Endret av ZipWritE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...