Gjest Guest_bob_* Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg hadde ubeskytta sex med en litt løs jente for noen uker siden. Jeg visste fra før at hun "går litt rundt", men dum som jeg var så droppa jeg kondom. Etter sexen lå vi i senga og pratet. Da sa hun at hun hadde blitt voldtatt noen måneder tildligere... Dette er noen uker siden nå, og jeg har ikke merket noe på pikken, men klarer ikke la være å bekymre meg. Går det an å gå til legen og bare spørre om han gidder teste meg for alle kjønnsykdommer på en gang? Hvor mye koster noe slikt? Lenke til kommentar
Gjest Guest_bob_* Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ahh, sorry. Denne skulle kanskje vært postet i helse heller. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det er bare å kontakte legen din og siat du vil ha en test for seksuelt overførbare sykdommer. Hvor mye det koster vet jeg ikke, men tror ikke det er allverdens dyrt. Når du drar dit så må du avgi urinprøve og blodprøve, og så får du svar om en ukes tid. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Skal du testes for alle sykdommer, så må du ta urinprøve, blodtprøve, og legen må putten en Q-tip inn urinrøret. Men du får snakke med en lege hva som er nødvendig å sjekke seg for, klamydia er det vanligste å sjekke seg for, den opptrer gjerne også uten symptomer. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Trodde ikke det gikk an å teste seg for alt jeg? Herpes f.eks? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Tror man kan finne ut om man har herpes. Det er hvertfall noe man ser om man har utbrudd. Men herpes blir du vel egentlig aldri kvitt, blir sittende i kroppen. Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Trodde ikke det gikk an å teste seg for alt jeg?Herpes f.eks? Jo, det kan man. Det finnes sogar flere typer tester for nettopp HSV-2. Men det er en viss sjanse for falske negative. Sjansen er avhengig av testmetodikken man bruker. Legen burde kunne opplyse deg om detaljene. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg bruker å teste meg regelmessig bare for sikkerhetskyld med jevne mellomrom. Er nok lurest det om man er seksuell aktiv. Dog ble litt freaket ut når de måtte ta hiv testen på nytt 3 ganger over en periode på 3 måneder før de endelig fant ut at den var helt negativ Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Bor du i nærheten av hovedstaden kan du stikke innom Olafiaklinikken. Der kan du teste deg og bli behandlet av eventuelle sykdommer gratis. Sjekk åpningstider, stikk innom og trekk kølapp. Hvis ikke fikser du deg bare en time til fastlegen din. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå