Gå til innhold

Hva er ditt favoritt spill som du har brukt alt for mye tid på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gran turismo 4 har det gått uttallige timer til. Først klare 100% to ganger med en kamerat, og deretter spille MYE 2-player på nurburgring. Kan jo den banen i blinde nesten.

Nå går det faktisk i Gran Turismo 2, har ikke memory card som fungerer så PS2 kjører jo 24/7 for tida, men skal nå klare 100% der også. Når det er gjort er det Gran turismo 3 som står for tur.

Har fått tak i 2, og 3 etter jeg ble ferdig med 4 så må jo komme meg igjennom dem også.

Skulle hatt tak i GT1 også da så jeg får tatt tak i hele serien, bortsett fra Prologue versjoner og sånt, det teller ikke for min del.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Har blitt noen i det siste:

Castlevania. Har alle tre GBA-spillene (Circle of the Moon, Harmony of Disonnance og Aria of Sorrow) pluss et til DS (Dawn of Sorrow), et til XBLA (Symphony of the Night) og et på WiiWare (Castlevania Adventure ReBirth). I tillegg hadde jeg de to andre til DS (Portrait of Ruin og Order of Ecclesia), men solgte dem. I bunn og grunn er alle disse samme spill. Den største forskjellen er at i Portrait of Ruin styrer du to karakter samtidig, mens i Order of Ecclesia starter du utenfor slottet og har null våpen. (du bruker magi i stedet). Selve prinsippet er ganske enkelt. 2D plattform, utforsk slottet til Dracula og kverk ham. Men det er alt det trenger å være. Det morsomme er ikke historien, men selve spillet. Den frie utforskingen, RP-biten (gå opp i level osv) og de utallige hemmelighetene vi kan oppdage gjør at jeg aldri blir lei.

Metroid står også i fare for å vare en stund. Spiller for tiden Metroid Fusion, men har Metroid Zero Mission også liggende, samt Metroid og Super Metroid på Wii VC. Metroid: Other M kommer jo til sommeren, så Samus blir ikke arbeidsledig med det første... :p

Ellers har vi jo Allods Online. Det er et MMORPG. 'nuff said.

Lenke til kommentar

Blir Battlefield 2 som en klar vinner for min del. Spillet var (og er) helt utrolig flott bortsett fra bugene. Var vel det som drepte mye av det, siden BF2 blir regnet som litt "dødt" nå. Synd, for spillet fortjener å leve til evig tid, selv om jeg ikke har spilt det på evigheter :p

Etter det kommer nok Goldeneye på N64. Utrolig mange timer med det spillet.

Lenke til kommentar

Final Fantasy XIII kan bli en gammel sliter. Har allerede klokket inn seks timer, og jeg fikk det i dag... Fortsetter det sånn blir det toppen av listen i løpet av uken... :dribble:

Det blir vel ikke helt det samme, det er tross alt et langt spill.

Bayonetta har jeg nå brukt 50 timer på, mens en vanlig gjennomgang er på ca 8 timer. Jeg har rundet på begge de vanskeligste gradene, fått Platinum på alle kapitler på normal, og ellers bare har det gøy med det... Elsker Bayonetta.

Lenke til kommentar

Spilte 15-16 timer med WoW i døgnet før i tiden, så gikk det et år hvor jeg ikke spilte noenting, før jeg tok opp guitar hero på konsoll. Beste spillet uten tvil, trenger ikke slutte å leve for å spille det heller :) Må si konsollspilling er en god del vennligere mot lommeboka også :--)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Final Fantasy XIII kan bli en gammel sliter. Har allerede klokket inn seks timer, og jeg fikk det i dag... Fortsetter det sånn blir det toppen av listen i løpet av uken... :dribble:

Bayonetta har jeg nå brukt 50 timer på, mens en vanlig gjennomgang er på ca 8 timer. Jeg har rundet på begge de vanskeligste gradene, fått Platinum på alle kapitler på normal, og ellers bare har det gøy med det... Elsker Bayonetta.

Hva har det med saken å gjøre? Og hvorfor sier du ingenting når folk nevner f.eks Final Fantasy X og WoW?

Lenke til kommentar

Hva har det med saken å gjøre? Og hvorfor sier du ingenting når folk nevner f.eks Final Fantasy X og WoW?

Det har med saken å gjøre at det var seks timer inn i din første gjennomgang, hvor folk kan ha rundet Final Fantasy X utallige ganger og WoW er noe folk definitivt bruker altfor mye tid på.

Om tankegangen din hadde gjeldt så kunne alle likesågodt bare ramset opp alle rollespillene de har spilt gjennom bare en gang, eller ikke engang kommet halvveis inn i. Her handler det om spill man rett og slett har spilt mye mer enn man "burde".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...