Gå til innhold

Hva er ditt favoritt spill som du har brukt alt for mye tid på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff....

Final Fantasy X - Pent klokket inn over 1500 timer på dette over et par-tre år.

Burnout Paradise - Så mye å gjøre, så liten tid, så gøy å bare rase rundt. Over 400 online challenges og alt for mange idioter som ikke deltar fordi de ikke vet/liker å plage oss andre/har ikke lyst til.

Pokemon Gold - Fytti grisen, må ha godt over 2000 timer på dette....og sammen med Sapphire.....*gulp*...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Xbox360: GTA IV har jeg brukt mye tid på, bare det å lete etter de 200 flyvende rottene tok jo sikkert 10+ timer. BF:BC nærmer jeg meg 1000/1000 i, og går inn som det gøyeste onlinespillet jeg har spilt siden Age Of Empires 2.

PS3: Har ikke hatt den så lenge, men per nuh er det GH:WT og Shaun White som tar tiden der.

PC: Transport Tycoon har det gått utallige timer i, det samme med SimCity, 1'ern og 3000. Også såklart Fallout 1 & 2, spilt gjennom med god karma, spilt med dårlig karma, spilt med nøytral karma. Spilt speedrun, spilt "ordinært", spilt gjennom med å ta alle quests.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

360: Saints Row 1, Shadowrun, Dynasty Warriors 5: Empires, COD4, Oblivion.

PS3: Little BIG Planet

PS1: Syphon Filter, GTA2

GB: Pokémon Yellow

Amiga: James Pond, Sensible Soccer.

PC: Star Wars Galaxies, Morrowind, CS 1.6, FM/CM (SI Games)

Aner ikke hvor mange timer jeg har spilt noen av d, men Star Wars Galaxies er nok det jeg har spilt mest. I luv it :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...