MasterShitBag Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Altså hvilket spill har du spilt i timer etter timer og ikke blitt lei før alt for lenge? Må nesten le litt :!: Hva tråden heter har jo ikke noe med hva den vill inneholde bare en enkel forklaring på hva jeg mener.. Endret 10. april 2009 av MasterShitBag Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Ok, for det første det jeg mener med Halo 3 er at jeg har en kompis som har spilt Halo 3 alt for mye, Og han er oppslukt av det. Altså hvilket spill har du spilt i timer etter timer og ikke blitt lei før alt for lenge? Å kalle overskriften "Hva er ditt Halo 3" blir tøvete, da dette er et felles-forum, hvor mange engang ikke har prøvd Halo3... Om du basserer det på "populæritet", hvorfor Halo3, og ikke en at de virkelig store tittelene gjennom tidene?? Og hvorfor ikke bare enkelt og greit kalle det "Hva er ditt favorittspill gjennom tidene/det spillet du spiller mest for tiden??".. Tror nok en del folk (Spess. Sony gjengen) kan finne dette en smule provoserende.. Anyway.. Mitt mest spilte spill gjennom tidene, må nok bli Battlefield 2, for PC, med en spilletid på over 700 timer... For konsoll blir det Call of Duty 4, med nesten 500 timer på litt over 1 år. Endret 9. april 2009 av SAS1984 Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Det må vel bli Legend of Zelda: Ocarina of Time på Nintendo 64 Endret 9. april 2009 av Wedvich Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Final Fantasy, Metal Gear Solid, Zelda og Mario, selv om sistnevnte starter å bli rimelig tynnstrukket. Endret 9. april 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Først må jeg få utrykke hvor mye jeg lo over konseptet at noen skulle bli provosert av å kalle tråden "Hva er ditt Halo 3+" Jeg forsto med en gang hva poenget med tråden var, og jeg har aldri spillt Halo 3. I moderne tid (og ja, dette er litt rart): Lego StarWars: The Complete Saga. Har 1000/1000 gamerpoints og har vel spillt det rundt 100 timer. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Først må jeg få utrykke hvor mye jeg lo over konseptet at noen skulle bli provosert av å kalle tråden "Hva er ditt Halo 3+" Jeg forsto med en gang hva poenget med tråden var, og jeg har aldri spillt Halo 3. I moderne tid (og ja, dette er litt rart): Lego StarWars: The Complete Saga. Har 1000/1000 gamerpoints og har vel spillt det rundt 100 timer. Hadde likt å sett hvor mye du lo, om noen valgte å opprette en lignende tråd, bare med annen spill tittel i stedet... "Hva er ditt God of War/Killzone 2" spill?? Folk (I hovedsak Xbox-fanatikere) ville nok jamret og hylt over en tåpelig overskrift, og spurt etter meningen med den formidlingen. Døren går begge veier. For min del, spiller det ingen rolle.. Jeg er personlig pro-Xbox (Selv om jeg ikke kan fordra Halo serien), men for noen tullinger, som holder sin kjære konsoll like nært hjertet som religiøse fanatikere holder sin trosrettning til seg, så ser jeg helt ærlig talt ikke pointet, selv om det er en "fille" ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Først må jeg få utrykke hvor mye jeg lo over konseptet at noen skulle bli provosert av å kalle tråden "Hva er ditt Halo 3+" Jeg forsto med en gang hva poenget med tråden var, og jeg har aldri spillt Halo 3. I moderne tid (og ja, dette er litt rart): Lego StarWars: The Complete Saga. Har 1000/1000 gamerpoints og har vel spillt det rundt 100 timer. Hadde likt å sett hvor mye du lo, om noen valgte å opprette en lignende tråd, bare med annen spill tittel i stedet... "Hva er ditt God of War/Killzone 2" spill?? Folk (I hovedsak Xbox-fanatikere) ville nok jamret og hylt over en tåpelig overskrift, og spurt etter meningen med den formidlingen. Døren går begge veier. For min del, spiller det ingen rolle.. Jeg er personlig pro-Xbox (Selv om jeg ikke kan fordra Halo serien), men for noen tullinger, som holder sin kjære konsoll like nært hjertet som religiøse fanatikere holder sin trosrettning til seg, så ser jeg helt ærlig talt ikke pointet, selv om det er en "fille" ting. Sykt lei deg du skulle bli da, gå og lag din egen tråd om du ikke klarer forstå hva denne går ut på! Men som jeg ser, forstod du den, men klager allikevel. Ontopic: Battlefield Bad Company. Brukt sykt masse tid på onlinedelen i dette. Utrolig morro er det også. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg blir provosert av at folk blir provosert av tittelen på denne tråden. Eller kanskje ikke så veldig... Mitt siste "Halo 3" må være Oblivion. Der kom jeg godt over 100 timer med spilling, og hatet meg selv for det etterpå. Nå ser det ut til at Street Fighter 4 kan ta opp konkurransen her. Heldigvis går det ikke an å se hvor mange timer jeg har brukt på Fifa 09... huff. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Blir vel COD4 det. I hvertfall som jeg har spilt mest... Men akkurat nå går det mest i Halo 3 faktisk. Blitt litt hekta igjen.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Willow_%28video_game%29 Lenke til kommentar
MasterShitBag Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Willow_%28video_game%29 Det har jeg ikke hørt om. Men tror jeg så filmen, Litt mer info en en tråd til wikipedia kanskje? Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hmm, enten Final Fantasy X, TimeSplitters 2 eller TimeSplitters Future Perfect. Fantstiske spill alle de Lenke til kommentar
Parted Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 FFXii. Er på min tredje playthroug og nyter det enda. Brukte ca. 170 timer på FFX i sin tid. Hver gang man spiller igjennom er det noe nytt som fanger øyet som man ikke så sist. Ellers er jo counter strike et klassisk sticky spill. Etter det ble nesten alt av fps dødfødt for min del. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Lord of the Rings Online. Har brukt altfor mye tid på det. Klarte endelig å slutte, men så kom nå en ny klasse vi kunne spille... Jeg spilte lenge med en gammel karakter, før jeg startet den ny klassen i dag og tok en /played for en liten stund siden. Den viste ca seks timer... (teknisk sett er det to ny klasser, men det er bare alver og dverger som kan være rune-keeper. Jeg spiller utelukkende hobbiter, så den telles ikke.) Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 CoD4... Gud så mye tid som har gått med til det spillet. Sykt festlig spill Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Har ikke noen sånne syke tider på spillene, men tror det må være Warhawk (46 timer) eller Zelda: WW, det har jeg nok brukt opp mot 100 i Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 HAr aldri vært den største spill gærningen, men har brukt mye tid på Motorstorm. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Tycoon transport! Spilt det omtrent hver ferie siden 95, så har nok brukt et par hundre timer på det. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ja! Jeg har brukt vanvittig mange timer i Transport Tycoon! Fantastisk bra spill Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hmm, enten Final Fantasy X, TimeSplitters 2 eller TimeSplitters Future Perfect. Fantstiske spill alle de Hvorfor skrev jeg ikke Halo3? Det blir jo spilt hver uke +- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå