Gå til innhold

Hva er ditt favoritt spill som du har brukt alt for mye tid på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, for det første det jeg mener med Halo 3 er at jeg har en kompis som har spilt Halo 3 alt for mye, Og han er oppslukt av det. Altså hvilket spill har du spilt i timer etter timer og ikke blitt lei før alt for lenge?

 

 

Å kalle overskriften "Hva er ditt Halo 3" blir tøvete, da dette er et felles-forum, hvor mange engang ikke har prøvd Halo3... Om du basserer det på "populæritet", hvorfor Halo3, og ikke en at de virkelig store tittelene gjennom tidene?? Og hvorfor ikke bare enkelt og greit kalle det "Hva er ditt favorittspill gjennom tidene/det spillet du spiller mest for tiden??".. Tror nok en del folk (Spess. Sony gjengen) kan finne dette en smule provoserende..

 

Anyway.. Mitt mest spilte spill gjennom tidene, må nok bli Battlefield 2, for PC, med en spilletid på over 700 timer... For konsoll blir det Call of Duty 4, med nesten 500 timer på litt over 1 år.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Først må jeg få utrykke hvor mye jeg lo over konseptet at noen skulle bli provosert av å kalle tråden "Hva er ditt Halo 3+" :D

Jeg forsto med en gang hva poenget med tråden var, og jeg har aldri spillt Halo 3.

 

I moderne tid (og ja, dette er litt rart): Lego StarWars: The Complete Saga. Har 1000/1000 gamerpoints og har vel spillt det rundt 100 timer. :p

Lenke til kommentar
Først må jeg få utrykke hvor mye jeg lo over konseptet at noen skulle bli provosert av å kalle tråden "Hva er ditt Halo 3+" :D

Jeg forsto med en gang hva poenget med tråden var, og jeg har aldri spillt Halo 3.

 

I moderne tid (og ja, dette er litt rart): Lego StarWars: The Complete Saga. Har 1000/1000 gamerpoints og har vel spillt det rundt 100 timer. :p

 

 

Hadde likt å sett hvor mye du lo, om noen valgte å opprette en lignende tråd, bare med annen spill tittel i stedet... "Hva er ditt God of War/Killzone 2" spill??

 

Folk (I hovedsak Xbox-fanatikere) ville nok jamret og hylt over en tåpelig overskrift, og spurt etter meningen med den formidlingen. Døren går begge veier.

 

For min del, spiller det ingen rolle.. Jeg er personlig pro-Xbox (Selv om jeg ikke kan fordra Halo serien), men for noen tullinger, som holder sin kjære konsoll like nært hjertet som religiøse fanatikere holder sin trosrettning til seg, så ser jeg helt ærlig talt ikke pointet, selv om det er en "fille" ting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Først må jeg få utrykke hvor mye jeg lo over konseptet at noen skulle bli provosert av å kalle tråden "Hva er ditt Halo 3+" :D

Jeg forsto med en gang hva poenget med tråden var, og jeg har aldri spillt Halo 3.

 

I moderne tid (og ja, dette er litt rart): Lego StarWars: The Complete Saga. Har 1000/1000 gamerpoints og har vel spillt det rundt 100 timer. :p

 

 

Hadde likt å sett hvor mye du lo, om noen valgte å opprette en lignende tråd, bare med annen spill tittel i stedet... "Hva er ditt God of War/Killzone 2" spill??

 

Folk (I hovedsak Xbox-fanatikere) ville nok jamret og hylt over en tåpelig overskrift, og spurt etter meningen med den formidlingen. Døren går begge veier.

 

 

For min del, spiller det ingen rolle.. Jeg er personlig pro-Xbox (Selv om jeg ikke kan fordra Halo serien), men for noen tullinger, som holder sin kjære konsoll like nært hjertet som religiøse fanatikere holder sin trosrettning til seg, så ser jeg helt ærlig talt ikke pointet, selv om det er en "fille" ting.

 

 

Sykt lei deg du skulle bli da, gå og lag din egen tråd om du ikke klarer

forstå hva denne går ut på! Men som jeg ser, forstod du den, men klager allikevel.

 

 

Ontopic: Battlefield Bad Company.

Brukt sykt masse tid på onlinedelen i dette.

Utrolig morro er det også.

Lenke til kommentar

Jeg blir provosert av at folk blir provosert av tittelen på denne tråden. Eller kanskje ikke så veldig...

 

Mitt siste "Halo 3" må være Oblivion. Der kom jeg godt over 100 timer med spilling, og hatet meg selv for det etterpå. Nå ser det ut til at Street Fighter 4 kan ta opp konkurransen her. Heldigvis går det ikke an å se hvor mange timer jeg har brukt på Fifa 09... huff.

Lenke til kommentar

FFXii. Er på min tredje playthroug og nyter det enda. Brukte ca. 170 timer på FFX i sin tid. Hver gang man spiller igjennom er det noe nytt som fanger øyet som man ikke så sist. Ellers er jo counter strike et klassisk sticky spill. Etter det ble nesten alt av fps dødfødt for min del.

Lenke til kommentar

Lord of the Rings Online. Har brukt altfor mye tid på det. Klarte endelig å slutte, men så kom nå en ny klasse vi kunne spille... Jeg spilte lenge med en gammel karakter, før jeg startet den ny klassen i dag og tok en /played for en liten stund siden. Den viste ca seks timer... :p

 

(teknisk sett er det to ny klasser, men det er bare alver og dverger som kan være rune-keeper. Jeg spiller utelukkende hobbiter, så den telles ikke.) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...