Gå til innhold

Utrolig tilbud på casio 5megapixler

Anbefalte innlegg

http://www.xd.no/plenum/annonser.asp?g1text=forside

Er dette et godt kamera? Jeg vet at oppstarten er treg men ellers har jeg ikke hørt eller lest så mye negativt om dette kameraet. Jeg har hørt at noen har sagt at det kan sammenlignes med en bedre utgave av canon g3- altså canon g4, er det noen som kan gi meg litt negativ informasjon om dette kameraet, hva det ikke er bra til, har det hjelpelampe til autofokusen? Jeg er ikke så flink til å finne frem blandt all den informasjonen som virvler på nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret på siste del av spørsmålet ditt er et høyt og rungende NEI!

For test av kameraet kjøp det siste nummeret av svenske "FOTO." Søk ellers på nettet og du vil finne svaret du er ute etter vedrørende dette kameraet.

Canon G3 er et av de beste kameraene i dette segmentet, og Casioen er ikke en gang i nærheten (etter min mening).

Lenke til kommentar
Svaret på siste del av spørsmålet ditt er et høyt og rungende NEI!

For test av kameraet kjøp det siste nummeret av svenske "FOTO." Søk ellers på nettet og du vil finne svaret du er ute etter vedrørende dette kameraet.

Canon G3 er et av de beste kameraene i dette segmentet, og Casioen er ikke en gang i nærheten (etter min mening).

Hei på deg!

Har du testet kameraet siden du vet at dett kameraet ikke er bra eller kjenner du noen som har det og ikke liker det, fortell meg mer om du kan:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...