Gjest member-63169 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Bilen min (96'Chrysler Stratus) har endel feil som jeg vurderer å fikses før salg: Klonkelyden i hjuloppheng foran (nedre berearm kule slitt?) begge sider. Katalysator skrangler. Riper i alle vinduene utenom bak :-/ Dårlig og slitt lakk, riper. lyder fra servo, lekker olje. Går litt dårlig på lavt turtall, tror det er map sensor. + litt til småting. Ellers funker bilen bra og er eu godkjent. Tinger er at jeg tipper jeg kan få ca 10000kr for den som den er nå. Men jeg lurte på om det vil lønne seg å fikse det (gjør det iallefall selv) Om jeg kan få noe selig mer for den (gått 175000km)? tipper deler vil komme på en 5000kr fra USA. Jeg har merket en tikke/klakke/klikke-lyd synkront med turtallet, som kommer rundt 1800 med lett gasspådrag, ikke ved full eler ingen gasspådrag Kan det vere slitte råde/hovedlagre etc.? Takker for alle svar Lenke til kommentar
citronen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Fiks slik at motoren går jevnt på lavt turtall - og selg den som den står. Gjerne som uvasket "bruksbil". Lenke til kommentar
ScaniaDriver Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Kan jo vaske bilen skikkelig, gå over med forskjellig produkter som feks Biltemas Scratch remover som jeg så var anbefalt i en annen tråd og har kommet på første plass hos en test av motor.no, (55kr). Førsteinntrykket av bilen teller jo mye =) For å få interessen på plass =) Endret 9. april 2009 av ScaniaDriver Lenke til kommentar
a_s1444 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det kommer neppe til å lønne seg.. du trenger neppe å si absolut alle feil ved den til han/henne som kjøper den, kan jo altid selge den som den står Lenke til kommentar
gxi Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det kommer neppe til å lønne seg.. du trenger neppe å si absolut alle feil ved den til han/henne som kjøper den, kan jo altid selge den som den står ... men det er selfølgelig forbudt. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det kommer neppe til å lønne seg.. du trenger neppe å si absolut alle feil ved den til han/henne som kjøper den, kan jo altid selge den som den står ... men det er selfølgelig forbudt. I tillegg kan man måtte betale kjøper noen kr samt at du får bilen tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå