Leif Øyvind Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Er det noen som har peiling på et bra redigerings program på filmer\klipp som du har filmet selv, sonn at du kan redigere filmen......... Untaget: Windows Movie maker......!!!!! Endret 11. april 2009 av Skagen Fjernet size=7 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) JA! Noen er gratis og NOEN KOSTER PENGER. Adobe Premier og After Effects, eller Sony Las Vegas. (google dem) Gratis ALTERNATIV er Virtual Dub http://www.virtualdub.org/ AKIRA Endret 11. april 2009 av Skagen Fjernet size=7 og OT. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Innleggene har blitt redigert grunnet misbruk av tekstformatering. Jeg oppfordrer til at slik misbruks rapporteres slik at en moderator kan ta seg av saken, framfor å svare med samme mynt da dette er unødvendig og medfører kun merarbeid for moderatorne. Tråden var forøvrig feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Endret 11. april 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 JA! Noen er gratis og NOEN KOSTER PENGER. Adobe Premier og After Effects, eller Sony Las Vegas. (google dem) Gratis ALTERNATIV er Virtual Dub http://www.virtualdub.org/ AKIRA VirtualDub er vel ikke noe redigeringsprogram? De som lagere det, mener det iallfall ikke: VirtualDub isn't an editor application; it's a pre- and post-processor that works as a valuable companion to one. Ellers er det vel vanskelig å finne et bedre gratis redigeringsprogram enn Vindows Movie Maker. Det holder lenge for de aller fleste, og hvis det ikek gjør det, er det vel først og fremst talentet til brukeren det skorter på. Lenke til kommentar
Leif Øyvind Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 JA! Noen er gratis og NOEN KOSTER PENGER. Adobe Premier og After Effects, eller Sony Las Vegas. (google dem) Gratis ALTERNATIV er Virtual Dub http://www.virtualdub.org/ AKIRA Hvolken program bruker du da? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg har kjøpt Adobe Production Suite og der har jeg Premier og After Effects. Bruker dem i jobben min. Du kan jo ta en titt på Elkjøp og Pinnacle Studio. Det koster penger, men myyyye mindre enn Adobe pakken. AKIRA Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Adobe Premier og After Effects, eller Sony Las Vegas. (google dem) Hvis du prøver å google Las Vegas, er jeg redd du finner alt annet enn videoredigeringsprogrammer Det heter Sony Vegas. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 du burde i hvertfall holde deg langt vekk fra pinnacle! jeg bruker magix movie edit pro14 hjemme og adobe premier pro paa skolen. forstnevnte koster rundt lappen og er grei aa bruke, vegas som ligger rundt lappen ogsaa er ogsaa grei. adoben ligger paa rundt 6 lapper. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 du burde i hvertfall holde deg langt vekk fra pinnacle!jeg bruker magix movie edit pro14 hjemme og adobe premier pro paa skolen. forstnevnte koster rundt lappen og er grei aa bruke, vegas som ligger rundt lappen ogsaa er ogsaa grei. adoben ligger paa rundt 6 lapper. Vegas ligger ikke rundt "lappen" hvis du velger Pro-versjonen, da er man oppe på Premiere Pro sitt nivå. Men helt enig med deg: ligg unna Pinnacle. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Vegas ligger ikke rundt "lappen" hvis du velger Pro-versjonen, da er man oppe på Premiere Pro sitt nivå.Men helt enig med deg: ligg unna Pinnacle. Var det ikke en vegas som kostet rundt lappen? tenker ikke på pro versjonen da. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Sony Vegas Movie Studio Platinum 9 koster vel noe sånt tenker jeg. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg anbefaler adobe premiere 7.0 Ganske enkelt, men kan bli veldig avansert hvis du setter deg inn i det Som noen over sa hold deg unna pinnacle Lenke til kommentar
Leif Øyvind Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Men hvor får jeg kjøpt disse? Jeg har appsolut IKKE lyst til og laste det NED. ' Jeg SKALL KJØPE DET! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Sony Vegas: http://www.fotomagasinet.no/aspx/produkter.aspx Adobe Premier Pro: http://www.adobe.com/no/products/premiere/ (klikk på kjøp under pakken) AKIRA Lenke til kommentar
Leif Øyvind Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 pinnacle Hva er det som er så galt med pinnacle Lenke til kommentar
laurell Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Pinnacle funker bra, enkel og et godt redigeringsprogram. http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/P...ily/Studio.html Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 For ikke så lenge siden var omtrent halvparten av alle innlegg i dette og beslektede fora skrevet av misfornøyde Pinnacle-brukere. Nå har det stilnet litt av, trolig fordi det nå er prosentvis langt færre som bruker Pinnacle etter at det de senere åra har dukket opp langt mer stabile og avanserte alternativer i samme prisklasse (og ofte rimeligere) fra Adobe, Sony Vegas, Magix, Corel (tidligere Ulead) og flere til. Pinnacles problem synes å være at den er meget kresen på maskinvaren. Den funker bra på noen PC-er, og elendig på andre. Skal innrømme at jeg aldri har brukt Pinnacle selv, men jeg har fulgt meget nøye med på hva som har vært diskutert i de fleste norske videoredigeringsfora. Og Pinnacle har vært i særklasse når det gjelder negativ omtale. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har brukt pinnacle: Lego studios, 8,9,10. INGEN av prosjektene mine med disse programmene har gått så bra som det gjør med adobe premier og Magix movie edit. Hvorfor ta sjansen når man kan få noe så utrolig mye bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå