Gjest Guest112 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hey folkens. For noen måneder siden traff jeg ei jente som jeg begynte å forelske meg i. La henne til som venn på facebook og senere fikk jeg msn adressa hennes. Hun smiler og hilser til meg hver gang jeg ser henne. for noen uker siden spurte jeg om hun ville finne på noe. hun skulle reise vekk, men syntes det var hyggelig at jeg spurte. Men lurer mest på om hva jeg skal gjøre nå? prøve å be henne ut på nytt? by the way er det noen sjanser for at hun er interessert? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nå er det strengt tatt helt umulig for oss å gi noe svar på¨om hun liker deg utifra de opplysningene der desverre. Må nok fortelle litt mer. Når du spurte henne om å finne på noe var det face to face? Eller msn? Virket hun glad når du spurte? (face to face) og hintet hun kansje til å finne på noe en annen dag? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Bare med det du har sagt her er det ganske vanskelig å si om hun er interresert, men hun forakter deg i alle fall ikke. Be hene ut på nytt når hun har kommet hjem igjen. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er vel ikke verre enn å spørre igjen når hun er hjemme? Virket ikke som hun avslo ihvertfall.. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nettopp, får du et bastant nei, så vet du hvor skapet står. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hun virker ikke hysterisk opphengt i deg nei... Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hun virker ikke hysterisk opphengt i deg nei... Det er det meget få jenter som gjør, spesielt i starten. Spar deg. Endret 14. april 2009 av PaperWalls Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hun virker ikke hysterisk opphengt i deg nei... Det er det meget få jenter som gjør, spesielt i starten. Spar deg. Spare meg for å spare TS for mer lidelse? Hvorfor det? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Du forstår virkelig ikke at jenter ikke alltid viser så mye interesse, eller legger seg etter deg uansett hva du gjør. Siste gang jeg orker å prøve å forklare deg noe som helst, for du virker som en asosial person som virkelig sliter med menneskelige relasjoner. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Du forstår virkelig ikke at jenter ikke alltid viser så mye interesse, eller legger seg etter deg uansett hva du gjør. Siste gang jeg orker å prøve å forklare deg noe som helst, for du virker som en asosial person som virkelig sliter med menneskelige relasjoner. Så er det jenta sitt tap. Hva er poenget med å stresse etter folk som ikke orker å vise interesse? Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Bare å be henne ut igjen For 3 uker siden møtte jeg ei jente som jeg har blitt kjent via nett. Å nå har vi treffes flere ganger Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå