Glassflasken Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hei. jeg syns vi kan lage en tråd om coca cola,sprite,fanta,burn,bon aqua,urge, og alt coca cola lager.. jeg syns det er dumt dem ikke selger fanta shokate i norge den ser god ut.. har noen smakt den? Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Den var i Norge for noen år siden, men ble tatt av markedet da den ikke solgte godt nok til at det var forsvarlig å fortsatt produsere den. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 søren! hmm. men ellers.. hva syns f.eks dere om cola? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Liker ikke cola, drikker heller vann. Lenke til kommentar
xbidix Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) cola er digg, men man må pusse tenna... Endret 9. april 2009 av xbidix Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Synes det er relativt fantastisk at det stod på vanlig sukkerholdig Cola for litt siden: "Drikk Coca Cola som en del av en aktiv livsstil". Med bilde av en maratonløper eller noe lignende ved siden av :!: Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Maratonløpere og andre (for eksempel i sykkelsporten, eller i lengre langrenn) drikker da ofte cola eller andre svært søte drikker, så så komisk er det vel ikke? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Cola hjelper veldig dagen derpå. Drikker minst 1 l per dag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Maratonløpere og andre (for eksempel i sykkelsporten, eller i lengre langrenn) drikker da ofte cola eller andre svært søte drikker, så så komisk er det vel ikke? Tom Boonen drakk cola på en Tour etappe for noen år siden Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Urge er diggv ! men viste seriøst ikke at coca cola lagde Burn Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Maratonløpere og andre (for eksempel i sykkelsporten, eller i lengre langrenn) drikker da ofte cola eller andre svært søte drikker, så så komisk er det vel ikke? Tom Boonen drakk cola på en Tour etappe for noen år siden De fleste ryttere drikker vel cola i løpet av Touren for å holde energien oppe. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Maratonløpere og andre (for eksempel i sykkelsporten, eller i lengre langrenn) drikker da ofte cola eller andre svært søte drikker, så så komisk er det vel ikke? Det at det forekommer blant profesjonelle utøvere tviler jeg ikke på, så det bilde var kanskje ikke så dumt likevell. Men det er mer det at de prøver å "renvaske" sukkerholdig Cola som et sunt produkt på lik linje som frukt og kornprodukter osv. som jeg synes blir smakløst, rett og slett. De færreste av oss har ikke godt av å drikke Cola i det hele tatt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Argumentasjonen kommer seg, og jeg skal si meg enig i det — mens jeg skåler med et glass cola med isbiter og en sitronskive. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Coca Cola er uaktuelt, da jeg er skeptisk til drikke som gir belegg på tenna. Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) mens jeg skåler med et glass cola med isbiter og en sitronskive. Da bruker du de to elementene som dreper colasmaken til de grader 1. Isbiter i cola er en uting, etter å ha ligget å mugnet i glasset i noen minutter starter disse smaksdreperne å utvanne colaen så den sakte men sikkert nærmer seg en middelmådig dispensercola. Akkurat som den du finner på burgerking. ( Den på mcdonalds er umulig å drikke grunnet at de har feilplassert coladispenseren. Der hvor det er cola har det nemlig kommet en slags smakløs farris med fargestoffer) 2. Sitronen bidrar til at den opprinnelige leskedrikken får masse fruktkjøtt og noen delikate sitronsteiner. Noe som verken er positivt for utseende eller smak. Det er nemlig oppskrytt at denne lille skiven sitron skal bidra med noe som helst til dine smaksløker, sitronen er bare der. Takke meg til med en iskald glasscola (0,33) som har stått i frysen i en tre kvarters tid, det er drikke det Endret 15. april 2009 av Monstah Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Øh. 1) Jeg drikker da colaen fortere enn som så, lar ikke colaen stå urørt. Isbitene får ikke tid til å smelte særlig mye om du bruker mange nok. 2) Fruktkjøtt er ikke dumt. Sitronsteiner plukker man da ut? Sitronen gir dessuten en syrligere twist (jeg veit, det er litt som å banne i kirka å halvveis dra inn Pepsi Cola her) som jeg foretrekker over «bar» cola. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Juicen med det fengende navnet MER! er faen meg også produsert Av Coca Cola Company. Hater å innta nye drikker for så å finne ut at de stammer fra samme konsern som nesten alle de populære drikkene jeg ellers drikker Lenke til kommentar
xdye Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Øh. 1) Jeg drikker da colaen fortere enn som så, lar ikke colaen stå urørt. Isbitene får ikke tid til å smelte særlig mye om du bruker mange nok. 2) Fruktkjøtt er ikke dumt. Sitronsteiner plukker man da ut? Sitronen gir dessuten en syrligere twist (jeg veit, det er litt som å banne i kirka å halvveis dra inn Pepsi Cola her) som jeg foretrekker over «bar» cola. 1. Uansett om colaen drikkes fort eller ikke, putter man ikke isbiter i coca cola av prinsipp. Og hvis man legger prinsippene til side; isbiter har en tendens til å fortere redusere mengden kullsyre i colaen. Cola er perfekt som den er og sånn er det bare 2. Cola er fortsatt perfekt som den er, og man skal ikke ødelegge smaken med hverken sitron, lime, eller hva man kunne komme på å slenge nedi. *Nyter en iskald 0,33l coca cola-BOKS* (også en prinsippsak) Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Men det er mer det at de prøver å "renvaske" sukkerholdig Cola som et sunt produkt på lik linje som frukt og kornprodukter osv. som jeg synes blir smakløst, rett og slett. De færreste av oss har ikke godt av å drikke Cola i det hele tatt. Hvor har du dine kilder fra? mens jeg skåler med et glass cola med isbiter og en sitronskive. Da bruker du de to elementene som dreper colasmaken til de grader 1. Isbiter i cola er en uting, etter å ha ligget å mugnet i glasset i noen minutter starter disse smaksdreperne å utvanne colaen så den sakte men sikkert nærmer seg en middelmådig dispensercola. Akkurat som den du finner på burgerking. ( Den på mcdonalds er umulig å drikke grunnet at de har feilplassert coladispenseren. Der hvor det er cola har det nemlig kommet en slags smakløs farris med fargestoffer) 2. Sitronen bidrar til at den opprinnelige leskedrikken får masse fruktkjøtt og noen delikate sitronsteiner. Noe som verken er positivt for utseende eller smak. Det er nemlig oppskrytt at denne lille skiven sitron skal bidra med noe som helst til dine smaksløker, sitronen er bare der. Takke meg til med en iskald glasscola (0,33) som har stått i frysen i en tre kvarters tid, det er drikke det 1. Teknikerne i Norge er faktisk ganske flinke til å justere dispenserne her i landet slik at de holdet et ekstremt høyt nivå på den cola'en som kommer ut av maskinen. Her ligger Norge blant toppen på verdensbasis. Jeg vet at dispenserbrusen likevel kan oppleves som forskjellig rundt på de forskjellige stedene, men dette avhenger av kvaliteten på selve vannet som blir tilført, og som CCD har liten mulighet på å endre. Isbiter er ingen uting. Det gjør at brusen blir kald og kan nytes på en mye bedre måte. Har du prøv å drikke en cola som er 40 grader? Ikke godt. 2. Henger meg på lasset her om at sitron i cola gir en annen smaksopplevelse med sin syrlige twist. Så får det være opp til hver enkelt om de liker den eller ikke. (PS, glasscola er 0,35l boks er 0,33l ) Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har en kompis som gir faen i om colaen er varm eller kald, bare han får det i seg er han strålene fornøyd. coca cola er ikke god om den er varm . eller når du er sulten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå