Gå til innhold

har cd-key, men ikke disk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laste ned samme versjonen som cd-key er beregnet på...;)

Jeg har en xp-plate for de som hadde det orginalt før jeg formatterer pc-en...dette er jo en veldig brukbar metode...:)

Og jeg anser dette som lovlig, siden jeg da legger inn ekte OS siden denne cd-key'n følger med pc-en...;)

Lenke til kommentar

Husk på at CD-keyen er tilpasset versjon av Windows (hvis det er en slik CD-key du har). Keyen er forskjellig avhengig av om det er OEM, Merkevare, Microsoftutgave. Det er også forskjeller mellom Home og PRO (Win XP) og ed forskjellige utgavene av Vista.

Lenke til kommentar
Hei.

sitter med en maskin atm som sliter. med maskinen fulgte cd-key, men ikke cd. hvordan får jeg tak i en da??

på forhånd takk

Mange maskiner det ikke fulgte med cd på, kan du selv brenne ut dette. Andre varianter er at installasjonsfilene ligger på en egen recovery partisjon på harddisken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Går det ikke an å søke eller se seg litt om før en lager slike poster? Det kommer sikkert èn slik tråd hver dag og svarene forandrer seg ikke selv om det har gått en ny dag eller man lager en ny post.

Det er lovlig å laste ned en helt plain installasjons-cd, så lenge man bruker egen key. Noen link til steder hvor du får lastet ned, er ikke lov å gi ut på forumet her, så du får ta fram forstørrelsesglass og lete på egen hånd.

edit: Beklager, men jeg klarte ikke helt å lese hva som faktisk sto før jeg posta :wallbash:

Prøv å trykk [F11] under oppstart. Dette avhenger selvfølgelig hvilken pc du har.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...