provolone Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Hei. sitter med en maskin atm som sliter. med maskinen fulgte cd-key, men ikke cd. hvordan får jeg tak i en da?? på forhånd takk Endret 9. april 2009 av provolone Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Laste ned samme versjonen som cd-key er beregnet på... Jeg har en xp-plate for de som hadde det orginalt før jeg formatterer pc-en...dette er jo en veldig brukbar metode... Og jeg anser dette som lovlig, siden jeg da legger inn ekte OS siden denne cd-key'n følger med pc-en... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Husk på at CD-keyen er tilpasset versjon av Windows (hvis det er en slik CD-key du har). Keyen er forskjellig avhengig av om det er OEM, Merkevare, Microsoftutgave. Det er også forskjeller mellom Home og PRO (Win XP) og ed forskjellige utgavene av Vista. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har samme problemet. Men jeg har en kompis som har en Vista-plate. Vil det funke å skrive inn min produktnøkkel? Det er samme Vista-utgave. Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hei.sitter med en maskin atm som sliter. med maskinen fulgte cd-key, men ikke cd. hvordan får jeg tak i en da?? på forhånd takk Mange maskiner det ikke fulgte med cd på, kan du selv brenne ut dette. Andre varianter er at installasjonsfilene ligger på en egen recovery partisjon på harddisken. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Hvis det er snakk om en fabrikkpc (HP, Dell el.) ligger ofte OS'et i en skjult partisjon på hardisken og kan reinnstalleres automatisk. Edit: Litt sent ute Endret 9. april 2009 av trn100 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Går det ikke an å søke eller se seg litt om før en lager slike poster? Det kommer sikkert èn slik tråd hver dag og svarene forandrer seg ikke selv om det har gått en ny dag eller man lager en ny post. Det er lovlig å laste ned en helt plain installasjons-cd, så lenge man bruker egen key. Noen link til steder hvor du får lastet ned, er ikke lov å gi ut på forumet her, så du får ta fram forstørrelsesglass og lete på egen hånd. edit: Beklager, men jeg klarte ikke helt å lese hva som faktisk sto før jeg posta Prøv å trykk [F11] under oppstart. Dette avhenger selvfølgelig hvilken pc du har. Endret 9. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå