Hamar17 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Okei, jeg har falt for dette merket, om det går an. Jeg syns at det aller aller meste av det de har er dritkult, både til gutter og jenter. Eneste er at det er noget vanskelig å få tak i, her på Hamar. ¤ Hva synes DU om F&M ? ¤ Har du noen tips til en troverdig nettbutikk hvor jeg kan få kjøpt F&M ? ¤ Hvilke klesplagg fra F&M syns du er fine/stilige/"fete etc ? post en link Go, go go ! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Synes ikke noe særlig om det.. ikke noe nytt. Ser ut som det eneste de har er hettegensere og t shirts med svære logoer på, rettet til fjortisser. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Jaja, det er din mening, men har du sett mer en de enke "logo" plaggene ? De har ganske mye bra skjønner du Lenke til kommentar
jocha Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Har sett sånne i det siste, har ikke noe imot the, men ikke helt min type. har dem ikke sånne på JC? Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Jo, Jeans and Clothes har et lite utvalg av F&M, de har mest slike logo plagg. Men sjekk ut nettsiden deres, www.franklinandmarshall.com Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) edit: uviktig Endret 18. juni 2009 av Hamar17 Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå tok jeg bare en liten titt, men jeg så en god del fine gensere i freshe farger uten disse store logoene. Absolutt noe jeg kunne gått med! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Synes det var mye pent, og noe ikke så pent. Likte de genserene uten så stor logo . Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Ja, de har mange stilige design som ikke er så prangende Lenke til kommentar
olesaue Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) www.jeanslab.no selger F&M Endret 13. april 2009 av olesaue Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Ja, de vet jeg om fra før Men vil ikke bestille noe før jeg har sjekket litt Lenke til kommentar
olesaue Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hihi, for nokre veker sio kjøpte eg meg hvertfall ei F&M t-skjorte, og er kjempe fornøgd Passformen er fantastisk, og eg liker godt t-skjorto i seg sjølv:) thumbs up for F&M, tviler da blir noko meir enn bare t-skjortere eg kjøper.. Er kje so fan av hettegensrar, men dei har nokre fantastiske belter og t-skjorter:) Kjøpte denne: http://www.shoppingmall.no/index.php?main_...b99aba737325bc8 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Snakk om logoflash! Synes ikke noe om det, men den er sikkert god og ha på seg. Endret 18. juni 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå