Blankt Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Så problemet mitt er altså som overskriften sier; Det går helt fint å slå på PC-en, jeg hører pipet og viftene slår seg på. Windows loading screen kommer opp, men etter dette får jeg bare en helt svart skjerm. PC-en skrur seg ikke av. Lurer på om dette kan ha noe å gjøre med at jeg prøvde å oppdatere grafikk-kort driveren min i går. Pc-en hengte seg opp under installasjonen av driveren og jeg måtte slå av pc-en manuelt. Noen som har forslag til hva som kan ha foråsaket dette og en ide til en løsning? Har en Dell Inspiron 9400 Prosessor Intel Core Duo T2600 (2,16GHz, 2MB L2 Cache, 667 FSB) Minne 2GB DDR2 SDRAM 667Mhz (2x1024MB) (2 SoDIMM slots, maks 2048MB) Brikkesett Intel® 945 PM Operativsystem Microsoft® Windows XP Home Engelsk Harddisk 100GB S-ATA (5.400 RPM) Lydkort Integrert Grafikkort 256MB DDR3 Nvidia GeForce Go 7900 GS Skjerm 17” WUXGA (1920x1200) Truelife Hjertelig takk for all hjelp! - HalvdanSB Lenke til kommentar
troari Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Du har forsøkt å starte i safemode ved oppstart F8 ? Hvis ikke så prøv å kjør safe mode og sjekk display driver. Sjekk om den har stilt seg på secondary display. Dvs at ekstern skjærm står som primary. Lenke til kommentar
Blankt Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Takk for svar, men det fungerte desverre ikke. Holder nå på å restore pc-en, Like greit å kvitte seg med alt tullet som har samlet seg opp der i løpet av årene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå