Cpt Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Ja, da har det seg sånn at jeg skal til Oslo fredag 17 april - søndag 19 april. Grunnen for denne reisen er at jeg og noen kompiser skal på Ice Cube konsert, men det store spørsmålet er; Er det noe artig og stilig som kan gjøres i Oslo fra kl. 00.30 fredag natt og fram til vi skal reise hjem på søndags kveld? Edit: Kan jo legge til at jeg er glad i musikk, mest hip hop, funk, soul, noe RnB og slikt. Derav Ice Cube konserten. Liker også historie veldig godt og om kveldene er det jo utelivet jeg vil utforske er over 20 Endret 9. april 2009 av Cpt Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ja, da har det seg sånn at jeg skal til Oslo fredag 17 april - søndag 19 april. Grunnen for denne reisen er at jeg og noen kompiser skal på Ice Cube konsert, men det store spørsmålet er; Er det noe artig og stilig som kan gjøres i Oslo fra kl. 00.30 fredag natt og fram til vi skal reise hjem på søndags kveld? liker du fotball, museum, osv? da får du nok mer konkret tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 For så vidt sant det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå