_Brukernavn_ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Hei. Får snart oppgradert min gamle PC: AMD Phenom II X3 720 Asus M4A78 PRO Kingston HyperX DDR2-800 4GB Sapphire Radeon HD 4850 Hadde tenkt å prøve en lav 24/7 clock på CPU'en, men lurer på hvor langt stock kjøler holder? I mitt budsjett er det mye å bruke 3-400 kr på en bedre kjøler, og jeg vet ikke om det er verdt det ytelsesmessig. Endret 20. april 2009 av pro_odeh Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ville absolutt prøvd å fått tak i en annen kjøler, den originale bråker som ett uvær og kjøler ikke allverden. Såvidt jeg har forstått går det ann å bruke amd's overdrive program til å clocke maskina ved kun ett par trykk. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Er det noen du kan anbefale til en billig penge? Har hørt at Arctic cool gir mye for pengene i det lavere prissegmentet. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tror faktisk at stock-kjøler skal holde en god stund hvis du ikke skal klokke mye. De er ganske bra. 720BE har ulåst multiplyer, så alt dut renger å gjøre til å begynne med er å øke denne. Da slipper du å tenke på minne osv. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Tror faktisk at stock-kjøler skal holde en god stund hvis du ikke skal klokke mye. De er ganske bra. 720BE har ulåst multiplyer, så alt dut renger å gjøre til å begynne med er å øke denne. Da slipper du å tenke på minne osv. Takk skal du ha! Da prøver jeg litt med stock-kjøler og ser om det blir for varmt. Men den bråker ikke mye da, som daruu sier? Har lenge hatt en bråkete vifte, så det vil jeg helst slippe i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå