Gå til innhold

Bruke Canal Digital-disk og hode til Viasat?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flotte greier, då er det Plug-n-Play. Takk takk. :)

Du må justere inn antennen på nytt da mot 5-øst. Nå står den på 1-west. Dvs. antennen skal beveges ca. 6 grader i retning øst før den vil fange opp signalene fra Viasat (og du må ikke bomme mer enn ca. 2 grader for da blir det ikke noe signal).

Lenke til kommentar

Jeg kommer også til å justere antennen når bindingstiden til CD har gått ut..

Da jeg tegna abbn. kosta det 50 kr/mnd nå skal de ha 200 kr/mnd når bindingstiden går ut i sommer..

Samme pakke + noen ekstra kanaler koster 99 kr/mnd hos Viasat.

Lenke til kommentar

Da jeg tegna abbn. kosta det 50 kr/mnd nå skal de ha 200 kr/mnd når bindingstiden går ut i sommer..

Hvis du leser ordentlig på arket du fikk står det at 199,-kr mnd er inkludert kortavgiften.

Lenke til kommentar

Hvis du leser ordentlig på arket du fikk står det at 199,-kr mnd er inkludert kortavgiften.

Viasat må ha gode selgere for Viasats grunnpakke i øyeblikket koster kr. 216 pr. måned det første året

og påfølgende år ca. 196kr/måned (men Viasat justerer også antagelig prisene).

http://www.viasat.no/Kampanje-/Folkepakke-med-barn.html

Dvs. de harde fakta er at Canal Digial er ikke noe dyrere enn Viasat & RiksTV selv om prisen økes til 199kr./måned.

Forbrukerombudet har stilt krav om at operatørene legger kortavgiften på

abbonementet og ikke som egen avgift i tillegg til månedsprisen.

http://www.kampanje.com/medier/article442111.ece

Det lønner seg alltid også å be om nye tilbud for det kan være man får et nytt tilbud mot binding.

Ser at det er flere som påstår de får 2 måneder gratis Norgespakke når det kontakter

CD og binder seg for nye 12 måneder til Norgespakka. Om det stemmer vet jeg ikke for jeg har ikke Norgespakka selv (har Entertain) og har ikke blitt varslet prisøkning.

Lenke til kommentar

Viasat må ha gode selgere for Viasats grunnpakke i øyeblikket koster kr. 216 pr. måned det første året

og påfølgende år ca. 196kr/måned (men Viasat justerer også antagelig prisene).

http://www.viasat.no/Kampanje-/Folkepakke-med-barn.html

Dvs. de harde fakta er at Canal Digial er ikke noe dyrere enn Viasat & RiksTV selv om prisen økes til 199kr./måned.

Forbrukerombudet har stilt krav om at operatørene legger kortavgiften på

abbonementet og ikke som egen avgift i tillegg til månedsprisen.

http://www.kampanje.com/medier/article442111.ece

Det lønner seg alltid også å be om nye tilbud for det kan være man får et nytt tilbud mot binding.

Ser at det er flere som påstår de får 2 måneder gratis Norgespakke når det kontakter

CD og binder seg for nye 12 måneder til Norgespakka. Om det stemmer vet jeg ikke for jeg har ikke Norgespakka selv (har Entertain) og har ikke blitt varslet prisøkning.

Er det ikke 99kr mnd + 66,50(kortavgift) første året hos Viasat? Dvs 165,50,-kr pr mnd?

Ja det stemmer, får 2 mnd gratis og NP til gammel pris (89kr mnd + kortavgift) hvis man ringer inn å binder seg.

Lenke til kommentar

Kortleien er ingen kortavgift, men som navnet tilsier en leie. Viasat "leier" sikkerhetsmodulen av NDS. Derfor er det rimelig intuitivt å kalle den for en leie. Man kunne jo selvsagt valgt å fakturere abonnementsavgiften sammen med kortleien. Slik jeg har oppfattet er det mange av de som klager over "skjulte" avgifter. Jeg derimot liker å vite hva jeg betaler for ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...