Pysj Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Her er triksene til hvordan du får mobilen til å overleve kulde, snø og annet som hører påsketuren til. Les mer Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Og jeg som akkurat kom hjem fra fjellet! Gikk gjennom isen med mobil i lomma, og hele skjermen blinket og tastene takket for seg (i tillegg til at jeg fikk en skikkelig kald opplevelse ). Likevel har min 6233 fått nye muskler når vi kom hjem, og den fungerer nå helt fint Så om du skal på påskehytta, ta det med ro om du har en 6233 Lenke til kommentar
kris915 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 En kan jo ha en mobilen i en pose? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hva med å bare legge igjen mobilen på hytta/hjemme... ? Da slipper man mas på mobilen og man trenger ikke være bekymret for "den dyre flotte" telefonen sin... Lenke til kommentar
_slave_ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Stikk innom Clas Ohlson. Der får du vesker som tåler vann, display-film og display polish. Billig og ingen frakt Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Påsken kommer tidlig i år, og mange steder ligger temperaturene fortsatt godt under null grader. Uhm.. påsken kommer da veldig seint i år. Klipt og limt fra en gammel artikkel? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Artikkel fra arkivet? Påsken kommer tidlig i år Den er faktisk ganske sen i år Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Vann- og fuktskader er vel hovedsaken til at mobiltelefoner blir ødelagt. Derfor vil gode vinterklær beskytte mobiltelefonen helt ypperlig. Nyere vinterklær har ofte vanntett glidelås! Klær med høyere vannsøyle enn 2000mm eller mer er regnet som vanntette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg