Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre?

Gjest Guest_Frustrert_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Frustrert_*

Jeg har vært sammen med kjæresten min i litt over 2 år nå, men i det siste har jeg blitt veldig usikker på han. Når vi bare hadde vært sammen i 2-3 måneder begynte han å planlegge at vi skulle flytte sammen og studere til høsten når han er ferdig i millitæret. Jeg ble overrasket og glad for at han tok forholdet vårt så seriøst etter så kort tid, og vi har hatt det kjempefint sammen fram til nå, pratet om framtiden, å bo sammen, barn, osv..

Men for ca. 2 måneder siden fikk jeg vite at han hadde søkt på skole i Brasil! Og det uten å prate med meg først..han ville heller ikke ha meg med dit, men han ville at jeg skulle vente her på han. Jeg er så usikker på han og på hva jeg skal gjøre. I det siste har han heller ikke vist/sakt at han bryr seg om meg og er glad i meg, og jeg føler at det er like før slutten på forholdet vårt. Jeg elsker han og vil ikke miste han, men det virker ikke som jeg betyr noe særlig for han lenger.

Har noen av dere vært i en lignende situasjon, og hva ville dere eventuelt gjort? Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare å innse at dette forholdet er over. Om du i det hele tatt vurderer å vente på fyren så er du ikke annet enn feig. Se dette som din store mulighet til å finne en som fortjener deg, og ikkeminst til å gjøre det _du_ vil med _ditt_ liv. Det er nemlig det din kommende eks holder på med nå.

Lenke til kommentar
Det er bare å innse at dette forholdet er over. Om du i det hele tatt vurderer å vente på fyren så er du ikke annet enn feig. Se dette som din store mulighet til å finne en som fortjener deg, og ikkeminst til å gjøre det _du_ vil med _ditt_ liv. Det er nemlig det din kommende eks holder på med nå.

Til slike forhold, så vet Brutal_mann hva som må gjøres :whistle:

Lenke til kommentar

Rart er det, men for meg så virker det som om han bare vil vise at han har all kontroll i forholdet, noe du gir han ved å ikke legge dine egne planer etc. For at du ikke skal bli overkjørt, så må du ikke la han gjøre slik uten å ha noe å "ta igjen med" om du forstår..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Frustrert_*
Det virker veldig rart det han gjør, men eneste måten du kan få skikkelig greie i dette her, er nok å krype til korset og snakke med ham...

Har pratet med han om dette et par ganger, men han er fremdeles like sta og bestemt på at han skal dra. Men det virker ikke som at han har tenkt noe over dette, for når han er ferdig med dette studiet får han ingen utdannelse osv, kun et lån på nesten 100 000 kr...skjønner ikke hva som er vitsen med å kaste bort så mye penger på noe han ikke får noe igjen for.

Det er greit at han har lyst å reise og oppleve verden, men da kan man jo heller bruke mye mindre penger på en to-ukers sydenferie hvor man kan surfe og dykke, isteden for å ta et lån på nesten 100 000 for å ta et studie på andre siden av jorda, som han ikke får noe utdannelse eller noen ting fra.. Er det bare jeg som er typisk jente som blir frustrert og lei meg over oppførselen hans, eller er dette noe som dere gutta også reagerer på?

Lenke til kommentar
Det virker veldig rart det han gjør, men eneste måten du kan få skikkelig greie i dette her, er nok å krype til korset og snakke med ham...

Har pratet med han om dette et par ganger, men han er fremdeles like sta og bestemt på at han skal dra. Men det virker ikke som at han har tenkt noe over dette, for når han er ferdig med dette studiet får han ingen utdannelse osv, kun et lån på nesten 100 000 kr...skjønner ikke hva som er vitsen med å kaste bort så mye penger på noe han ikke får noe igjen for.

Og du kaster vekk tid på denne fyren fordi?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Frustrert_*

Og du kaster vekk tid på denne fyren fordi?

Uff nei...si det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...