Blizzzard Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Har selvfølgelig sansen for Old Trafford, men jeg må si at Emirates og St. James Park er to fantastisk fine stadioner som jeg liker veldig godt. Endret 28. april 2009 av blizzzard Lenke til kommentar
lfctorres9 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Liverpool har den beste stadion. Min 5 beste stadioner i England: 1. Anfield 2. Emirates 3. St. James Park 4. Old Trafford 5. Stadium of Light Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 St.James Park og Elland Road er to stadioner med godt liv Men personlig favoritt er vel Ewood Park Lenke til kommentar
Piraja Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Emirates Stadium er den beste, finere gress finnes ikke. Ny stadion, fantastisk form på stadion. Synd at banemannen til Arsenal har gått til Real Madrid:( P.S: Vil klage litt på Old Trafford. Bak mål har går banen deres litt nedover, og det fører til mange skader. Bacary Sagna fra Arsenal skadet seg da han gled ned der og kræsja hodet. Banen er jo farlig, skjønner ikke hva de tenker på. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Emirates Stadium er den beste, finere gress finnes ikke. Ny stadion, fantastisk form på stadion. Synd at banemannen til Arsenal har gått til Real Madrid:( P.S: Vil klage litt på Old Trafford. Bak mål har går banen deres litt nedover, og det fører til mange skader. Bacary Sagna fra Arsenal skadet seg da han gled ned der og kræsja hodet. Banen er jo farlig, skjønner ikke hva de tenker på. Du sier mange men har bare ett eksempel. Dette er rett og slett ikke noe problem. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Emirates Stadium er den beste, finere gress finnes ikke. Ny stadion, fantastisk form på stadion. Synd at banemannen til Arsenal har gått til Real Madrid:( P.S: Vil klage litt på Old Trafford. Bak mål har går banen deres litt nedover, og det fører til mange skader. Bacary Sagna fra Arsenal skadet seg da han gled ned der og kræsja hodet. Banen er jo farlig, skjønner ikke hva de tenker på. Du vet hvorfor banen går nedover? Den eneste banen jeg har vært på, er Old Trafford, så derfor må den være den beste i mitt syn. Endret 31. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er nok Emirates og Old Trafford. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå