Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Golf 4 - ny bilstereo!

Anbefalte innlegg

Heisann

Har akkurat kjøpt meg en Golf 4.

Cd-spilleren og høytalerne som er standard i Golf 4 er jo ikke akkurat noe å juble for, så tenkte jeg skulle investere litt i en bilstereo som gir meg levelig lyd. Jeg er ingen lydfreak, så jeg vil nok kanskje si at et anlegg som gir "god lyd" i mine ører, kanskje bare er "helt ok" for dere som har litt mer peiling.

Det jeg lurer på er, hvor mye må jeg ut med for å få et anlegg som er helt greit? Trenger høytalere, sub, cd-spiller og hele pakka igrunn. Ikke noe behov for å spille så hele gata hører det, og heller ikke noe behov for å få det til å riste i hele bilen.

Noen som har erfaringer med 6*9 Alpine høytalerne?

Noen forslag? Pris anslag?

På forhånd mange takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan kome med eit konkret forslag til oppsett i morgå.

Er endel pakketilbud på +/- 5k, men personlig hadde eg ikkje gått under 8k for eit nytt anlegg. Lønner seg å investere noen tusen ekstra i forsterkern.

Greit å kjøpe bilstereo brukt, mykje å spare der.

Edit: ang. 6*9/hattehylle fortrekker eg eit godt frontsett for å få ein bedre lydopplevelse, men med 6*9 får du typisk meir lyd for pengane.

Endret av HValder
Lenke til kommentar
Kan kome med eit konkret forslag til oppsett i morgå.

Er endel pakketilbud på +/- 5k, men personlig hadde eg ikkje gått under 8k for eit nytt anlegg. Lønner seg å investere noen tusen ekstra i forsterkern.

Greit å kjøpe bilstereo brukt, mykje å spare der.

Edit: ang. 6*9/hattehylle fortrekker eg eit godt frontsett for å få ein bedre lydopplevelse, men med 6*9 får du typisk meir lyd for pengane.

Takk for tips ;) Fint om du kommer med et konkret forslag i morra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...