hopeless22 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Heisann Har akkurat kjøpt meg en Golf 4. Cd-spilleren og høytalerne som er standard i Golf 4 er jo ikke akkurat noe å juble for, så tenkte jeg skulle investere litt i en bilstereo som gir meg levelig lyd. Jeg er ingen lydfreak, så jeg vil nok kanskje si at et anlegg som gir "god lyd" i mine ører, kanskje bare er "helt ok" for dere som har litt mer peiling. Det jeg lurer på er, hvor mye må jeg ut med for å få et anlegg som er helt greit? Trenger høytalere, sub, cd-spiller og hele pakka igrunn. Ikke noe behov for å spille så hele gata hører det, og heller ikke noe behov for å få det til å riste i hele bilen. Noen som har erfaringer med 6*9 Alpine høytalerne? Noen forslag? Pris anslag? På forhånd mange takk. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Kan kome med eit konkret forslag til oppsett i morgå. Er endel pakketilbud på +/- 5k, men personlig hadde eg ikkje gått under 8k for eit nytt anlegg. Lønner seg å investere noen tusen ekstra i forsterkern. Greit å kjøpe bilstereo brukt, mykje å spare der. Edit: ang. 6*9/hattehylle fortrekker eg eit godt frontsett for å få ein bedre lydopplevelse, men med 6*9 får du typisk meir lyd for pengane. Endret 9. april 2009 av HValder Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Kan kome med eit konkret forslag til oppsett i morgå. Er endel pakketilbud på +/- 5k, men personlig hadde eg ikkje gått under 8k for eit nytt anlegg. Lønner seg å investere noen tusen ekstra i forsterkern. Greit å kjøpe bilstereo brukt, mykje å spare der. Edit: ang. 6*9/hattehylle fortrekker eg eit godt frontsett for å få ein bedre lydopplevelse, men med 6*9 får du typisk meir lyd for pengane. Takk for tips Fint om du kommer med et konkret forslag i morra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå