Grievdus Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 An error occurred while processing your request. Reference #xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Dette får jeg når jeg skal logge inn på hotmailen min. muligens hacket :S? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 An error occurred while processing your request. Reference #xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Dette får jeg når jeg skal logge inn på hotmailen min. muligens hacket :S? Kan du bytte passord? sikkerhetsspørsmål Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 fikk opp samme error hele tiden uansett hva jeg prøvde på. Men i dag så funka den helt fint. tipper det var noe feil med hotmail Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 fikk opp samme error hele tiden uansett hva jeg prøvde på.Men i dag så funka den helt fint. tipper det var noe feil med hotmail Ja...får håpe det, jeg kom inn på hotmail i går da. Du har ikke trykket på linker på msn? har ikke det. prøvde meg på to forskjellige hotmail kontoer på to forskjellige dataer, samme error kom hver gang. rart Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) rart Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Da må det ha vært noe med internet, siden den funker 100% bra nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå