Alliha Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kva slags jakke er det? Den var frykteleg kul! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 De hempene eller hva faen som er på siden ødelegger veldig. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Imo såg det veldig bra ut med dei på. 2 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Den er fra Zara, en venn av meg kjøpte den i fjor. Dog kan det jo være en annen, men den ligner veldig på den fra Zara. Endret 7. februar 2011 av Jonas. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dette er så latterlig fint. 2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Så latterlig at han ikke klarte å kneppe opp når han satt seg. Det ble også litt mye ruter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg hater at ikke folk knepper opp jakken sin når de setter seg ned. Jeg irriterer meg nesten like mye over det som dårlige slipsknuter, lol. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg må si at jeg ler litt. Her poster man et fantastisk antrekk, så får man høre at han ikke har rukket å kneppe opp enda (ser jo ut som han holder på å sette seg). Trasig kritikk det der. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Om den var til meg, så kom jeg med noe mer enn bare kneppingen. Om du rakk å lese hele innlegget, før du skulle svare. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg må si at jeg ler litt. Her poster man et fantastisk antrekk, så får man høre at han ikke har rukket å kneppe opp enda (ser jo ut som han holder på å sette seg). Trasig kritikk det der. Man knepper selvfølgelig opp jakken samtidig som man er i ferd med å sette seg. Gjør man ikke det er antrekket man har på seg automatisk stygt. Det trodde jeg alle visste. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Han kan også være på vei opp, og dermed ha sittet med jakken igjenkneppet over lengre tid *grøss* Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Han kan også være på vei opp, og dermed ha sittet med jakken igjenkneppet over lengre tid *grøss* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg må si at jeg ler litt. Her poster man et fantastisk antrekk, så får man høre at han ikke har rukket å kneppe opp enda (ser jo ut som han holder på å sette seg). Trasig kritikk det der. Nei, han hadde ganske spisse knær også. 4 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 *snip* Kva slags jakke er det? Den var frykteleg kul! Fotografen sier ingenting om det, så hadde satset på Jonas sitt svar. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som følger med på Boardwalk Empire? Mye interessent der. Spesielt kravene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det bilde over her er jo fra Kiton sin nye kolleksjon, og vil tro de bare syntes det såg bedre ut for bildet når knappen var igjen. Det er ikke en "vanlig" person eller et "vanlig" bilde. Tror jeg Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har sett på Boardwalk Empire fra begynnelsen av Nash, og kan si meg enig i at det kommer opp både mye pent og interessant der. Jeg må likevel si at jeg synes stilen blir for gammeldags. Greit nok, det er morsomt å se hvordan de kledde seg da og at en del også på den tiden så veldig bra ut, men jeg klarer ikke bruke serien som inspirasjon. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Omar er for fet. Djesus. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Han var Omar. Nå er han Chalky White. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå