Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Opprulla bukser <3 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nakenhet enkelt og greit:) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg må si at jeg foretrekker sokker som matcher skoene, og oransj/brun-komboen er ikke min favoritt. Skal man først bruke en så knæsj farge som oransj så er det like greit å ta det helt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Syns nå det er forskjell på å sprite opp et antrekk og å se ut som en klovn jeg da ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvis de oransje sokkene var sprit så var det i så fall Kalinka22. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Forsatt bedre enn Pokal! Smaken er som baken, og det var i hovedsak buksen jeg likte Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) "A businessman matches his socks with his outfit, but a gentleman matches them with his mood" Liker fargerike sokker, sålenge det ikke er overdrevent Endret 3. februar 2011 av SML Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Likar sjølv heilt enkle svarte sokkar, men går i ullsokkar. Av praktiske årsaker, så klart. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Sist jeg sjekket fantes det fortsatt svarte ullsokker? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Opprulla bukser <3 Personlig syns jeg buksa, sokkene og skoene så lite pene ut. Endret 3. februar 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Oi, elbow patchene til han typen der ødelagte antrekket fullstendig. Er det puter han har fått sydd på? Endret 3. februar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Sist jeg sjekket fantes det fortsatt svarte ullsokker? Ikkje mormor sine. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 *snip* Oi, elbow patchene til han typen der ødelagte antrekket fullstendig. Er det puter han har fått sydd på? Jeg reagerer heller på fargen på skjorta. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Oi, elbow patchene til han typen der ødelagte antrekket fullstendig. Er det puter han har fått sydd på? Oi, de norske språkferdighetene dine ødela budskapet ditt fullstendig. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Oi, jeg skulle si noe intelligent, men jeg valgte heller å kritisere språkferdighetene til en fyr. 8 Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dwight! Selfølgelig.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Oi, elbow patchene til han typen der ødelagte antrekket fullstendig. Er det puter han har fått sydd på? Oi, de norske språkferdighetene dine ødela budskapet ditt fullstendig. Ødela. Men budskapet ble på ingen måte ødelagt. Endret 3. februar 2011 av DandyVers 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dwight! Selfølgelig.. Standard fyr som jobbar i ein cubicle, mao? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå