ilpostino Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 bare fordi en ikke liker et ban trenger du ikke tilegne han negative egenskaper. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Alle folk fra østlandet er pripne Sir.Jacobs. Trodde alle visste det Endret 1. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Og det hjelper ikke at jeg avskyr Jærsk. Østlending/nordlending. Kaizers er Norges beste band! Prosessen,Hjerteknuser og Ompa til du dør. Uansett er ikke bandet noe bra av den grunn. Kaizers er og blir et av Norges mest oppskrytte band. Skitmusikk Kanskje ikke så rart at du synes det. Du som er en prippen Oslo-gutt (?) Du burde ikke uttale deg om noe du absolutt ikke har peiling på. Her kan du få et lite innblikk i musikksmaken min. Regner med du er endel mer prippen enn meg når det gjelder musikk. bare fordi en ikke liker et ban trenger du ikke tilegne han negative egenskaper. Tåler såpass Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Her har vi "olje-sjeiker", men vi tåler å få litt skitt på fingrene. On-topic: 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Holy *%#¤&$£@, for ei kløft! Øøøh, jeg mener kjole... Edit: Fikset bildet. Endret 2. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Kan ikke se bilde nummer to lokeland. Kaizers er forresten ikke i nærheten av å være norges beste band. Sånn i farten kommer jeg på DeLillos og Pink Robots som verdige alternativ. Endret 2. februar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Dandy: Fixed! Endret 2. februar 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Eeeeeh! Jeg vil ha legomenn-cufflinks! Jeg burde lagd noen EDIT: Forum-bøgg Endret 2. februar 2011 av Chikamaharry Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Her kan de kjøpes. Det er for øvrig enda flere å velge mellom her. Endret 2. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 de var jo dødsfine. sånne vil jeg også ha. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ser ut som piercing-smykker. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Rå var de uansett. Hadde uten tvil stoppet å sett på de hvis jeg hadde sett noe sånt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Du hadde meg helt ned til lego-cufflinks'ene...der mistet du meg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det kalles vel en ... c-c-c-combo breaker! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Elskar folk som klare å sjå stilege ut med støvlar. Har desverre ikkje eksempel her og nå. Endret 3. februar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bentley Continental GT. Den er så fin at jeg må bytte underbukse nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå