Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker at alle bare er på trilletur med syklene sine.

Jeg vet ikke hvor du kommer fra, men jeg ble alltid opplært til å gå med sykkelen over veien.

 

Fikk heller aldri lov til å sykle innendørs, så der triller man den naturlig nok også.

 

Jeg er fra den ville vesten venn. Ikke at vi sykler så mye på prærien dog.

 

978x.jpg

:love:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liker at alle bare er på trilletur med syklene sine.

Jeg vet ikke hvor du kommer fra, men jeg ble alltid opplært til å gå med sykkelen over veien.

 

Fikk heller aldri lov til å sykle innendørs, så der triller man den naturlig nok også.

Og jeg følger faktisk den første regel (i motsetning til de fleste).

Sykkelene er jo uansett med kun for å gjøre bildene litt The Sartorialist-ish. :cool:

 

Constanse: Er det et band..?

To av gutta hadde ihvertfall glemt å kneppe opp nederste knappen på jakken sin.

Endret av lokeland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Constanse: Er det et band..?

To av gutta hadde ihvertfall glemt å kneppe opp nederste knappen på jakken sin.

 

Ja, det er Kaizers Orchestra, ansvarlig for 90% av mine øreorgasmer siden 2000.

 

De holder nok ikke alle reglene nei, men dressene er litt mer en image-greie for dem. De spiller blant annet alle konsertene sine iført dress (eller, de begynner ihvertfall med dress, klærne faller fort av. Huff, nå hørtes dette litt for skittent ut.)

 

3742.jpg

 

20812.jpg

Endret av Constanse
Lenke til kommentar

Tittelen på låta "Evig pint" beskrev vel egentlig ganske hva jeg opplevde da jeg prøvde å lytte på noen låter på YouTube. Det var rett og slett noe av det særeste, merkeligste jeg har hørt. Og det hjelper ikke at jeg avskyr Jærsk.

(Overdramatiserer kanskje en smule :p)

 

prepidemic20101112_02211.jpg

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Han til høyre så veldig bra ut!

 

Er enig i at Evig Pint ikke er en særlig god låt, men alle band har en del rare låter. Kanskje det er litt uvant med f.eks. trompeter i rock, men du må finne de gode låtene.

 

Er du i det rolige hjørnet ville jeg hørt Jævel av en tango, Bris, Christiania, Die Polizei, Dieters Mayers Inst, Salt & Pepper. Disse kan jeg anbefale alle sammen, du vil garantert like minst en av de.

 

Vil du ha mer rytme og fart kan du høre Ompa til du dør, Maestro, Dekk bord, Knekker deg til sist, Kontroll på kontinentet.

 

De rolige låtene er best.

Lenke til kommentar

Har hørt mer nå, men det er fortsatt laaaaangt fra noe jeg kunne hørt på til daglig, til nød noe jeg kunne vokst meg på. "Berg-og-dalbane-toneleie og slepende rytmer" er slik jeg vil oppsummere mitt inntrykk!

Skal la det ligge i en uke eller to og lytte på de igjen etter det. Det pleier å fungere å la det synke litt inn.

Jeg får heller kose meg med Lissie, Ellie Goulding og Racoon ikveld - da er jeg på trygg grunn :p

 

Edit: Glemte bilde!

 

tumblr_lfhhc5vRLt1qdfusyo1_500.jpg

 

Edit:

tumblr_lfwh4u2I801qag9ddo1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=0RYTHV9YYQ4W5Q3HQMG2&Expires=1296625413&Signature=CU99YZuQLhIHNbyzKhqzB21JnYI%3D

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Han til høyre så veldig bra ut!

 

Er enig i at Evig Pint ikke er en særlig god låt, men alle band har en del rare låter. Kanskje det er litt uvant med f.eks. trompeter i rock, men du må finne de gode låtene.

 

Er du i det rolige hjørnet ville jeg hørt Jævel av en tango, Bris, Christiania, Die Polizei, Dieters Mayers Inst, Salt & Pepper. Disse kan jeg anbefale alle sammen, du vil garantert like minst en av de.

 

Vil du ha mer rytme og fart kan du høre Ompa til du dør, Maestro, Dekk bord, Knekker deg til sist, Kontroll på kontinentet.

 

De rolige låtene er best.

 

Du må jo nesten nevne Hjerteknuser også, som er den første "radiohiten" Kaizers har ;)

Lenke til kommentar

Første "radiohiten" til Kaizers er Hjerteknuser? Hvor får du det fra? Andre skiva de ga ut lå jo på topp av VG-lista så de har allerede hatt endel singler som har blitt spilt på radioen før denne.

 

Uansett er ikke bandet noe bra av den grunn. Kaizers er og blir et av Norges mest oppskrytte band. Skitmusikk

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Og det hjelper ikke at jeg avskyr Jærsk.

 

:cry:

:hm: Østlending/nordlending.

 

Kaizers er Norges beste band! Prosessen,Hjerteknuser og Ompa til du dør. :love:

 

Uansett er ikke bandet noe bra av den grunn. Kaizers er og blir et av Norges mest oppskrytte band. Skitmusikk

 

Kanskje ikke så rart at du synes det. Du som er en prippen Oslo-gutt (?)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...