nybb Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg ville definitivt ikke ha tatt henne. SE PÅ DE KNÆRNE DA! Håper virkelig du var sarkastisk. Tits and ass er det viktigste. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er en vits. Er alle her komplett idioter eller? 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg nybb Skrevet 28. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Det er en vits. Er alle her komplett idioter eller? Eh nei? De største detaljfrikene på forumet finnes her på MoV, og når det kommer til generelt humornivå på denne delen av forumet så er ikke det mye å skryte av, så man kan aldri være helt sikker. Endret 28. januar 2011 av nybb 12 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Caps, t-skjorte, hettegenser, jeans og slitne sneakers? Aldri skjønt greia, men det er bare meg. Jeg er veldig "altetende" og syns masse forskjellige stiler er kule. Alt til sin anledning såklart. Såkalt "skatestil" er så mangt og beskrivelsen din er ikke akkurat passende for alle. "Skatesko" feks er ikke feite klumper med tjukke lisser lenger som før. Dylan Rieder f.eks. Ikke at jeg er noen superfan av disse selv, men det er et eksempel på skateshoes. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 De der minner meg om strippede Lacoste sko i brunt. Sært! Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Caps, t-skjorte, hettegenser, jeans og slitne sneakers? Aldri skjønt greia, men det er bare meg. Eneste grunnen til at man har "slitne sneakers" er fordi man skater med dem, om det tok deg lang tid å tenke seg fram til. Kan tenke deg å dra skoa dine over "griptape" som er det samme som sandpapir. Hvordan ser skoene dine ut da? Og klærna er jo helt simpelt, bare ta en bukse og en lang t-skjorte. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg ville brukt egne sko til det, enkelt og greit. Og jeg vet veldig godt hva griptape er. Er ikke totalt ukjent med brett. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Man går jo ikke med fotballsko til vanlig. Blir vel noenlunde det samme? 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 sinnarobin: Ingen som sa at det var rart at skoa ble slitt. Mellow down. Kan godt bruke fotballsko-sammenligningen, selv om det også er litt feil. Jeg bruker ikke desert boots når jeg skater og jeg bruker ikke skateshoes i et bryllup. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Poenget mitt var egentlig bare at når sko er så elementært i skateboarding må det jo være greit å ha egne sko for det, som du bruker kun når du skater, så har du vanlige sko i ryggsekken. Men greia er jo at det er en livsstil. Det er derfor det ikke fungerer i praksis, vil jeg tro. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Enig der, selv om man ikke trenger "vanlige" sko for å gå i. Poenget mitt var bare at begrepet "skatesko" eller "skateklær" for den saks skyld ofte er litt misvisende. Sikkert andre enn meg som er lei denne diskusjonen nå God helg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 "lei denne diskusjonen nå"? Har ikke sett mye til den før jeg da. Men "streetwear" er vel et bedre ord. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Syns stiler som fremhever (og kanskje overdriver en smule) den ideelle manlige formen. F. eks. Hvit hettegenser med smal midje, smale svarte jeans (ikke trange) og hvite Lacoste sko er fett. Hadde han hatt en sort jeans hadde det vært kult. Syns for lyse klær er sossete. Bra stil Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Angående diskusjonen med "skatestil" eller streetwear som jeg mer korrekt ville kalt det: Slitte sneakers er så definitivt ikke et kjennetegn på streetwear. Heller det motsatte. Sneakersene skal være så box freshe som mulig. Å si at du bare kan ta på deg DC sko (ekkelt merke), en lang t-skjorte og tighte denims for å se bra ut innen streetwear, blir veldig feil. 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Huff, disse jentene skjønner ikke hvor mye panneluggen ødelegger dem. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Pannelugg på jenter er tøft, vis de ikke har bredt ansikt da. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har til gode å se en jente som ser bra ut med pannelugg som ikke ser mye bedre ut uten. Det er klart at enkelte jenter kler det, det samme gjelder jo sidecut, men den smukke kler alt. Det betyr ikke at den smukke ikke kan bli smukkere av å ikke ha en kjip sveis. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå