Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Caps, t-skjorte, hettegenser, jeans og slitne sneakers? Aldri skjønt greia, men det er bare meg.

Jeg er veldig "altetende" og syns masse forskjellige stiler er kule. Alt til sin anledning såklart. Såkalt "skatestil" er så mangt og beskrivelsen din er ikke akkurat passende for alle. "Skatesko" feks er ikke feite klumper med tjukke lisser lenger som før.

 

Dylan Rieder f.eks. Ikke at jeg er noen superfan av disse selv, men det er et eksempel på skateshoes.

 

arieder.jpg

Lenke til kommentar

Caps, t-skjorte, hettegenser, jeans og slitne sneakers? Aldri skjønt greia, men det er bare meg.

Eneste grunnen til at man har "slitne sneakers" er fordi man skater med dem, om det tok deg lang tid å tenke seg fram til. Kan tenke deg å dra skoa dine over "griptape" som er det samme som sandpapir. Hvordan ser skoene dine ut da?

Og klærna er jo helt simpelt, bare ta en bukse og en lang t-skjorte.

Lenke til kommentar

Angående diskusjonen med "skatestil" eller streetwear som jeg mer korrekt ville kalt det: Slitte sneakers er så definitivt ikke et kjennetegn på streetwear. Heller det motsatte. Sneakersene skal være så box freshe som mulig. Å si at du bare kan ta på deg DC sko (ekkelt merke), en lang t-skjorte og tighte denims for å se bra ut innen streetwear, blir veldig feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...